اخبار داغ

دادستان جدید شهرستان کاشمر معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر با حضور معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان رضوی در ترشیز کهن برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ترشیزخوان، صبح امروز با حضور معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان رضوی، جلسه شورای اداری و مراسم تکریم و معارفه دادستان […]

اشتراک گذاری
30 مرداد 1401
144 بازدید
کد مطلب : 149034

مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر با حضور معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان رضوی در ترشیز کهن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ترشیزخوان، صبح امروز با حضور معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان رضوی، جلسه شورای اداری و مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب کاشمر و معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان در محل سالن همایش فرمانداری برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمود فروتنی، معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان رضوی در این جلسه گفت: امنیت رکن رکین ما در دستگاه قضا است و موظفیم در جهت حفظ و تقویت امنیت مردم بکوشیم.

معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه امنیت امروز را مرهون خون شهدا هستیم خطاب به دادستان جدید شهرستان کاشمر بیان داشت:  همه مردم بویژه خانواده‌های شهداء توقع دارند با جرائن خشن و با مواد فروشان و کسانی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند قاطعانه برخورد کنید.

وی ضمن تقدیر از تلاشهای دادستان سابق شهرستان کاشمر تأکید کرد: امنیتی که حاصل خون هزاران شهید است نباید خدشه دار شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام اسماعیل بلوچ زاده به عنوان دادستان جدید دادگستری کاشمر معرفی شد و غلامرضا طالعی، دادستان سابق دادگستری شهرستان به معاون دادگستری شهرستان تربت حیدریه ارتقاء یافت.


کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۵۳۰۰۰۴۲

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *