اخبار داغ

خبرنگاران خبرگان و نخبگان جامعه هستند

مدیر شعب بانک تجارت استان اردبیل گفت: خبرنگاران خبرگان و نخبگان جامعه هستند و همواره تاثیرگذار و جریان ساز در جامعه هستند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از تایمازنیوز، اسکندری زنجانی مدیر شعب بانک تجارت استان اردبیل در نشست خبری خود با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار خاطرنشان کرد: این بانک […]

اشتراک گذاری
30 مرداد 1401
87 بازدید
کد مطلب : 149031

مدیر شعب بانک تجارت استان اردبیل گفت: خبرنگاران خبرگان و نخبگان جامعه هستند و همواره تاثیرگذار و جریان ساز در جامعه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از تایمازنیوز، اسکندری زنجانی مدیر شعب بانک تجارت استان اردبیل در نشست خبری خود با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار خاطرنشان کرد: این بانک با توجه به نام‌گذاری سالجاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» آمادگی دارد تا برای اجرای شعار سال از تولیدات دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین  علاوبر حمایت بلکه حامی و پشتیبانی هم می کند

وی با تشریح رسالت حضرت زینب (س) درحادثه عاشورا ،بخاطر تقارن روز خبرنگار با روز عاشورا آن حضرت را الگوی ابدی و تاریخی برای خبرنگاران مکتب حسینی دانست

اسکندری زنجانی افزود:  بانک تجارت یکی از بانک‌های پیشرو در اعطای تسهیلات، اعتبارات و تأمین ارز واحد‌های تولیدی است، همزمان با تسریع ارائه خدمات بانکی، مانع‌زدایی از تولید با جدیت در دستور کار است و تولید گنندگان واقعی را تنها نمی گذاریم

مدیر امور شعب بانک تجارت استان اردبیل دلیل اصلی روند کند اقتصاد استان را عدم توجه برخی از مسئولان میانی نسبت به مباحث کلان و فرصت سوزی در بهره برداری از منابع موجود دانست.

اسکندری زنجانی نقش حساس فعالان خبری استان را در معرفی ظرفیت های توسعه اقتصادی استان اعلام کرد و از خبرنگاران خواست خدمات شبکه بانکی را به ویژه در شرایط اقتصاد مقاومتی به مردم تبیین و تنگناهای اقتصادی استان را به صورت واقع بینانه و کارشناسی به مراکز تصمیم گیری مطرح کنند.

وی افزود: بانک تجارت براساس سیاست های بانک مرکزی بخش عظیمی از منابع خود را در حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی، صنعتی و دانش بنیان استان قرار داده و سعی ما بر این است تا با تقویت سپرده ها و نقدینگی بانک بتوانیم بیشتر در خدمت فعالان عرصه اقتصادی باشیم.

مدیر امور شعب بانک تجارت استان اردبیل استان اردبیل را توانمند و با ظرفیت در عرصه کشاورزی، گردشگری، صادرات و حوزه خدمات اعلام کرد و گفت: در همه این بخش ها تمام تلاش ما بر این است تا فعالان کارآفرین را مورد حمایت قرار داده و به نوعی فرصت و زمینه توسعه و پیشرفت استان را مهیا کنیم.

در پایان این جلسه که با حضور معاونین اجرایی و اداری و رئیس حوزه حراست منطقه برگزار گردید ، مدیر شعب استان با اهداء شاخه گل و هدایایی از زحمات خبرنگاران تقدیر نمود.


کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۵۳۰۰۰۱۲

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *