اخبار داغ

بازدید مدیر کل میراث فرهنگی و معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از کاروانسرای شاه عباسی

مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به همراه معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از کاروانسرای شاه عباسی بازدید کردند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از گیل فام، ولی جهانی گفت: احمد آقایی ،معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان امروز از ظرفیت‌های موجود در این بنای تاریخی […]

اشتراک گذاری
26 مرداد 1401
83 بازدید
کد مطلب : 148880

مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به همراه معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از کاروانسرای شاه عباسی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از گیل فام، ولی جهانی گفت: احمد آقایی ،معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان امروز از ظرفیت‌های موجود در این بنای تاریخی که یکی از آثار ارزشمند این استان است بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند اقدامات انجام شده در این زمینه قرار گرفتند.

ولی جهانی، در این بازدید با اشاره به اهمیت بناهای تاریخی در کشور گفت: بناهای تاریخی جزو آثار فاخری در استان گیلان هستند که با حمایت های دولت و ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری، می توان از آن ها در درآمدزایی و اشتغال زایی استفاده کرد.

وی میزان اشتغال افراد در این کاروانسرا را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: بنای تاریخی کاروانسرای شاه عباسی به وسیله صندوق احیا و بهره برداری از بناهای فرهنگی تاریخی به بخش خصوصی واگذار شده و قرار است کاربری گردشگری و پذیرایی داشته باشد.


کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۵۲۶۰۰۲۲

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *