اخبار داغ

مسئولین از نشست خبری نترسند

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: کارهای انجام شده را از طریق رسانه های شهرستان به اطلاع مردم برسانید نباید از نشست خبری ترسید ، مشکلی نیست اگر انتقادای هم به ما وارد شد. اطلاع رسانی خدمات به مردم سبب امیدواری آنها به نظام و دستاوردهای آن خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به […]

اشتراک گذاری
19 مرداد 1401
111 بازدید
کد مطلب : 148628

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: کارهای انجام شده را از طریق رسانه های شهرستان به اطلاع مردم برسانید نباید از نشست خبری ترسید ، مشکلی نیست اگر انتقادای هم به ما وارد شد. اطلاع رسانی خدمات به مردم سبب امیدواری آنها به نظام و دستاوردهای آن خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از سیاست فردا، محمدرضا عسگریان  ( ۱۸ مرداد ۱۴۰۱) در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: در برخی از جلسات حضور رئیس اداره کارگشا است نه نماینده آن اداره، اخیرا شاهدیم برخی از روسای ادارات در جلسات شرکت نمی کنند و در هر جلسه یک نماینده می فرستند، قرار نیست دور هم بنشینیم و چایی بخوریم، باید جلسات خروجی داشته باشد.

وی افزود: برخی از افراد برای حل مشکلاتشان  به دفتر امام جمعه و فرمانداری مراجعه می کنند ، این نشان دهنده آن است که در آن اداره به داد و تقاضای ارباب رجوع رسیدگی نشده است.  امکاناتی از جمله خودرو و مهمانسرا  که در اختیار یک اداره است متعلق به دولت است و قرار نیست فقط افراد آن مجموعه از انها استفاده کننند و باید با فرمانداری همکاری لازم را در این راستا داشته باشند.

فرماندار گلپایگان گفت:  برپایی میز های خدمت در نماز جمعه اقدام بسیار خوبی است ، شاید برپایی آن هر هفته برای ما تکراری باشد اما مردم می توانند مشکلات خود را بیان کنند. مسئول پیگیری مصوبات سفر استاندار و رئیس جمهور شخص رئیس اداره است و کمیته ای در شهرستان در رابطه با پیگیری مصوبات سفر استاندار تشکیل شود تا به مردم گزارش ها را ارائه دهیم.

وی ضمن بیان اینکه اداراتی که دارای ساختمان و یا زمین وقفی هستند اجاره موقوفات را  پرداخت کنند در خصوص اطلاع رسانی ادارات خاطر نشان کرد: کارهای انجام شده را از طریق رسانه های شهرستان به اطلاع مردم برسانید نباید از نشست خبری ترسید ، مشکلی نیست اگر انتقادای هم به ما وارد شد. اطلاع رسانی خدمات به مردم سبب امیدواری آنها به نظام و دستاوردهای آن خواهد بود.


کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۵۱۹۰۰۴۲

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *