اخبار داغ

هشدار تیم‌های هلال‌احمر باغملک به ساکنان مناطق روستایی و عشایری

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک، گفت: مردم از اسکان در کنار رودخانه‌های فصلی و همچنین رفتن به ارتفاعات به دلیل خطر صاعقه اجتناب کنند. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، جواد شریفی با اشاره به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش‌های مخرب سامانه مانسون، اظهار کرد: تیم‌های عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر […]

اشتراک گذاری
05 مرداد 1401
192 بازدید
کد مطلب : 148254

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک، گفت: مردم از اسکان در کنار رودخانه‌های فصلی و همچنین رفتن به ارتفاعات به دلیل خطر صاعقه اجتناب کنند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، جواد شریفی با اشاره به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش‌های مخرب سامانه مانسون، اظهار کرد: تیم‌های عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک با توجه به اهمیت و ضرورت اطلاع‌رسانی به ساکنان مناطق روستایی و عشایری جهت پیشگیری از بروز مشکلات ناشی از بارش‌های پیش‌بینی شده، اقدام به اعلام هشدار و توصیه‌های امدادی به اهالی مناطق مختلف کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک، افزود: سیروک، سرقوچ، قارون، برف پیر و دره دراز از جمله مناطقی هستند که اطلاع‌رسانی‌ها توسط این جمعیت صورت گرفته است.

وی همچنین از ساکنان این مناطق خواست از اسکان در کنار رودخانه‌های فصلی و همچنین رفتن به ارتفاعات به دلیل خطر صاعقه اجتناب کنند

کد خبر: ۱۴۰۱۶۳۷۰۵۰۵۰۰۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *