اخبار داغ

قانون رتبه بندی معلمان در اسرع وقت به سرانجام برسد

سخنگوی حزب شایسته سالاری مردم ایران اسلامی بیان کرد: کار و زارهایی که در رسانه های مجازی مطرح می‌شود را در مقطع کنونی به صلاح و منفعت نظام آموزشی نیست. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از صبح ملت نیوز، دکتر رمضانخانی سخنگوی حزب شایسته سالاری مردم ایران اسلامی باتشکر و قدردانی […]

اشتراک گذاری
03 مرداد 1401
245 بازدید
کد مطلب : 148158

سخنگوی حزب شایسته سالاری مردم ایران اسلامی بیان کرد: کار و زارهایی که در رسانه های مجازی مطرح می‌شود را در مقطع کنونی به صلاح و منفعت نظام آموزشی نیست.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از صبح ملت نیوز، دکتر رمضانخانی سخنگوی حزب شایسته سالاری مردم ایران اسلامی باتشکر و قدردانی از دولت محترم و مجلس انقلابی که دغدغه خانواده بزرگ فرهنگیان را دارند عاجزانه در خواست دارد رتبه بندی فرهنگیان را در اسرع وقت به سرانجام برسانند و از وزیر محترم در خواست پیگیری و مطالبه جدی مطالبات جامعه شریف و بزرگ فرهنگیان در حوزه معیشت و منزلت؛خصوصا تسریع در اجرای قانون رتبه بندی را دارد.

دکتر رمضانخانی افزود: کار و زارهایی که در رسانه های مجازی مطرح میشود را در مقطع کنونی به صلاح و منفعت نظام آموزشی و جامعه شریف فرهنگیان نمی داند.

این مقام مسوول در ادامه اشاره کرد: هر وزیری ممکن است تعدادی مخالف نسبت به عملکرد خود داشته باشد ،اما آنچه مهم است و اهمیت دارد این است که در حال حاضر فضا برای تضعیف وزیر آموزش وپرورش مناسب نیست.

مشکلات عدیده ای در وزارت آموزش وپرورش وجود دارد که از دوره های قبل انباشته شده و انتظار معجزه یک شبه نباید داشت و نباید به افراد فرصت طلب اجازه داد در حوزه مجازی ،دولت مردمی و وزیر آموزش وپرورش را مورد کم لطفی و تخریب قرار دهند، و آنهایی که توقع دارند همه معضلات آموزش وپرورش به سرعت رفع شود کارنامه ۸ساله خود را ورق بزنند ،همه واقف هستیم اعتراضات فرهنگیان فهیم و انقلابی در مقابل تکان های اقتصادی و درهمین راستا میباشد ،از رئیس جمهور محترم در خواست میشود ،این قشر فرهیخته را مورد لطف خود قرار داده و رتبه بندی که حق قانونی این دلسوزان نظام است در اسرع وقت به سرانجام برسد .

همگان واقف هستند وزیر محترم آموزش وپرورش جناب دکتر نوری وکمسیون آموزش وتحقیقات به جدیت در اجرای رتبه بندی مصرند واینهم حق طبیعی فرهنگیان آینده ساز است ، وزارت آموزش وپرورش ، دراین چند ماهه اخیر دستاوردهای زیادی داشته، قابل قبول است و باید تقویت شود.

اما اینکه بخواهیم دولت را تضعیف کنیم به صلاح مملکت، دولت و مجلس نیست و امیدواریم فرهنگیان عزیز جواب ابهامات و سوالاتشان را درباره رتبه بندی بگیرند و افراد شناخته شده که تلاش برای موفق نبودن وزیر آموزش وپرورش گام برمی دارند دنیا و آخرت خود را در نظر بگیرند، حزب شایسته سالاری مردم ایران اسلامی که در انتخابات ریاست جمهوری پابه پای مردم شریف ایران اسلامی در توفیق دولت آیت الله رییسی تلاش داشته ، همراه‌ وزیر محترم تا رفع مشکلات از جمله رتبه بندی خواهدبود.

کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۵۰۳۰۰۱۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *