اخبار داغ

نزدیک به ۳۹۰۰ خودروی عمومی در استان اردبیل دو گانه سوز شد​​

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل ضمن اعلام خبر فوق افزود: از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، نزدیک به سه هزار و ۹۰۰ خودرو در سطح منطقه دو گانه سوز شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از تایمازنیوز، سید حجت مدنی […]

اشتراک گذاری
01 مرداد 1401
70 بازدید
کد مطلب : 148103

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل ضمن اعلام خبر فوق افزود: از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، نزدیک به سه هزار و ۹۰۰ خودرو در سطح منطقه دو گانه سوز شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از تایمازنیوز، سید حجت مدنی در این باره گفت: تاکنون چهار هزار ۸۳۲ دستگاه خودرو در سامانه GCR.niopdc.ir برای تبدیل به دو گانه سوز در سطح منطقه ثبت نام کرده اند که از این تعداد سه هزار و ۸۹۱خودرو دو گانه سوز شدند و ۹۴۱ دستگاه خودروی دیگر در صف تبدیل هستند.

وی با اشاره به آغاز دو گانه سوز کردن خودروهای مسافر بر اینترنتی افزود: طرح تبدیل خودروهای مسافر بر شخصی به دو گانه سوز با اولویت ماشین های پر مصرف و اعطای یارانه از ماه های قبل شروع شده است و بر اساس آن حدود ۷۵ درصد از هزینه تبدیل به صورت یارانه دولتی پرداخت می شود.

مدنی ادامه داد: برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می شود و مالکان خودروها می توانند با مراجعه به سایت اشاره شده، نسبت به ثبت نام و نوبت گیری در کارگاه های مجاز تبدیل اقدام کنند.


کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۵۰۱۰۰۳۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *