اخبار داغ

ایمن سازی خط لوله ۱۲ اینچ خروجی کارخانه گاز مایع ۴۰۰ به ۵۰۰

خط لوله ۱۲ اینچ خروجی کارخانه گاز مایع ۴۰۰ به ۵۰۰ حد فاصل مجتمع صنعتی شماره ۳ شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تا غرب رودخانه رامشیر ایمن سازی شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از هنرقلم، مدیر عامل شرکت نفت و گاز مارون از تلاش‌های کارکنان در شرایط سخت […]

اشتراک گذاری
01 مرداد 1401
175 بازدید
کد مطلب : 148106

خط لوله ۱۲ اینچ خروجی کارخانه گاز مایع ۴۰۰ به ۵۰۰ حد فاصل مجتمع صنعتی شماره ۳ شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تا غرب رودخانه رامشیر ایمن سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از هنرقلم، مدیر عامل شرکت نفت و گاز مارون از تلاش‌های کارکنان در شرایط سخت آب و هوایی خوزستان و همکاری بخش خصوصی داخلی به خاطر اتمام موفقیت آمیز و بهینه این پروژه تقدیر کرد و گفت: اهدافی چون افزایش ضریب ایمنی و حفاظت از زیست بوم پیرامونی، پیشگیری از ریسک نشت خط لوله و پایداری تولید را در برنامه ریزی ایمن سازی خط مذکور مد نظر داشتیم.

مهندس حمید کاویان افزود: تامین کالا(عمدتا لوله)، احداث جاده دسترسی، حدود ۱۰٫۵ کیلومتر لوله گذاری و ۱۸ کیلومتر تست هیدرواستاتیک علاوه بر ساخت و نصب ۴۰۰ تکیه گاه، مهمترین بخش های اجرایی این پروژه بودند که توسط نگهداری و تعمیرات خطوط لوله شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون راهبری شد.

وی با بیان اینکه ایمن سازی خطوط لوله مستقیما با ایمنی روستاهای همجوار و سلامت همجواران در ارتباط است، خاطرنشان کرد: همه تلاش ها روی آرامش مردم و به صفر رساندن ریسک های مرتبط با نشت خطوط لوله متمرکز شده است و از هیچگونه اقدامی در این راستا کوتاهی نخواهیم کرد؛ اقدامات پیشگیرانه همواره مهم تر و موثر تر بوده اند.


کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۵۰۱۰۰۶۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *