اخبار داغ

هوشمندسازی در امور حراست یک ضرورت است

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب هوشمند‌سازی را جزو جدانشدنی حراست در عصر کنونی عنوان کرد و گفت: حمایت همه جانبه از حراست برای دستیابی به این امر مهم، وظیفه‌ای ذاتی قلمداد می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از هنرقلم، مهندس علیرضا دانشی در مجمع رسیدگی به عملکرد سال ۱۴۰۰ حراست شرکت […]

اشتراک گذاری
29 تیر 1401
139 بازدید
کد مطلب : 148030

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب هوشمند‌سازی را جزو جدانشدنی حراست در عصر کنونی عنوان کرد و گفت: حمایت همه جانبه از حراست برای دستیابی به این امر مهم، وظیفه‌ای ذاتی قلمداد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از هنرقلم، مهندس علیرضا دانشی در مجمع رسیدگی به عملکرد سال ۱۴۰۰ حراست شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: استفاده تمام عیار از دانش روز به منظور هوشمند‌سازی حفاظت از خطوط لوله و استفاده از پهپاد از اولویت‌های کاری حراست محسوب می شود.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب گفت: حراست مشاور و امین و حافظ همه جانبه منافع شرکت ملی نفت ایران است و ارائه آموزشهای تخصصی در حراست باید مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

همچنین در این نشست معاون سازمان و مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت ملی نفت ایران طی سخنانی به اهمیت برگزاری مجامع نهایی رسیدگی سالانه به عملکرد حراست های تابعه با حضورمدیران عامل اشاره کرد و گفت: برگزاری این مجامع فرصتی برای دیده شدن زحمات عوامل حراست، تشریح مشکلات، تبیین اهداف پیش رو، ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده و شناسایی نقاط قابل بهبود حراست محسوب می شود.

وی افزود: رصد فضای مجازی در عصر کنونی برای حراست یک اصل ضروری است که از قِبَل آن می‌توان ریشه شایعات را شناسایی و به نشر اخبار صحیح به منظور ایجاد فضایی شفاف و آگاهی بخشی صحیح به مردم دست یافت.

شایان ذکر است، در این نشست نقاط قابل بهبود حراست شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب که پیش از این و طی جلسات متعدد شناسایی شده بود مطرح و برای دستیابی به وضعیت مطلوب در سایه اصلاح این موارد، توافقات ارزنده ای در زمینه مکلف شدن حراست به ارسال گزارش‌های ماهیانه از پروژه‌های جاری، تثبیت حضور صفر تا صدیِ حراست در فرآیند مناقصات، تقویت پروژه های مرتبط با حفاظت الکترونیک و گام برداشتن در راستای حفاظت هوشمند از خطوط لوله حاصل شد.


کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۴۲۹۰۰۷۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *