اخبار داغ

گلپایگان ۲۰ سانت فرونشست کرده است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از سیاست فردا، محمدرضا عسکریان، امروز(پنجشنبه، ۲۶ خرداد) در جلسه شورای اداری که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد ، اظهار کرد: یک نامه حاوی مشکلات شهرستان با سه امضای فرماندار، نماینده مجلس و امام جمعه تنظیم و به وزیر برای صدور دستورات لازم داده شد. […]

اشتراک گذاری
25 تیر 1401
82 بازدید
کد مطلب : 147905

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از سیاست فردا، محمدرضا عسکریان، امروز(پنجشنبه، ۲۶ خرداد) در جلسه شورای اداری که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد ، اظهار کرد: یک نامه حاوی مشکلات شهرستان با سه امضای فرماندار، نماینده مجلس و امام جمعه تنظیم و به وزیر برای صدور دستورات لازم داده شد.

وی افزود: در شهرستان گلپایگان با وجود اقدامات انجام شده موانع و مشکلات زیادی داریم و مردم برای حل این مشکلات به دولت مردمی دل بسته‌اند. بزرگ‌ترین مشکل این شهرستان کمبود آب و اختصاص نیافتن حقابه به کشاورزان است که در این زمینه باید تجدیدنظر شود. همچنین در زیر دست سد کوچری پِرتی آب داریم و نیاز به لوله‌گذاری است .

فرماندار گلپایگان گفت: همچنین شاهد ۲۰ سانتیمتر فرونشست زمین در گلپایگان هستیم، به‌طوری که منطقه دشت شمال وضعیت بدی پیدا کرده و به بیابان تبدیل شده است.


کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۴۲۵۰۰۶۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *