اخبار داغ

افزایش تولید نفت در شرکت نفت و گاز مارون

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، حمید کاویان گفت: این دستاورد بزرگ در حالی تحقق یافت که افزایش تولید را در دستور کار امسال قرار داده و خوشبختانه موفق شدیم علاوه بر تولید پایدار، فراتر از برنامه ابلاغی گام نهاده و از این برنامه پیشی بگیریم. وی دستاوردهای بزرگ شرکت در بهار ۱۴۰۱ را محدود […]

اشتراک گذاری
24 تیر 1401
149 بازدید
کد مطلب : 147868

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، حمید کاویان گفت: این دستاورد بزرگ در حالی تحقق یافت که افزایش تولید را در دستور کار امسال قرار داده و خوشبختانه موفق شدیم علاوه بر تولید پایدار، فراتر از برنامه ابلاغی گام نهاده و از این برنامه پیشی بگیریم.

وی دستاوردهای بزرگ شرکت در بهار ۱۴۰۱ را محدود به تولید نفت ندانست و افزود: با وجود افزایش تولید نسبت به مدت مشابه پارسال، ۱۵ درصد کاهش در مشعل گازهای همراه را نیز تجربه کردیم که تاثیر بسزایی در صیانت از زیست بوم پیرامونی و منابع هیدروکروبوری داشته است.

کاویان ادامه داد: نظم و تعهد مثال زدنی سرمایه‌های انسانی سازمان علاوه بر همراهی شرکت‌های دانش بنیانی که در جمع‌آوری گازهای همراه با ما همکاری دارند، از مهمترین عوامل دستیابی به اهداف شرکت در بهار بسیار گرم امسال بود و پیش بینی لازم برای در سرویس نگه داشتن ماشین آلات فرایندی و تاسیسات شرکت برای شرایط سخت تر آب و هوایی منطقه در ماه های گرم تر آتی نیز صورت گرفته است.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون که دفتر آن در اهواز مستقر است عهده دار تولید از مخازن مارون آسماری، بنگستان، شادگان آسماری بنگستان و کوپال آسماری بنگستان است.

۲۸ کارخانه بهره‌برداری، نمک‌زدایی، ایستگاه‌های تقویت فشار تزریق گاز در مناطق عملیاتی این شرکت شامل شهرستان‌های رامشیر، رامهرمز و اهواز فعالیت دارند.

روزانه حدود ۶۰۰ هزار بشکه نفت خام در این شرکت تولید، ۵۷۰ میلیون فوت مکعب گازهای همراه نفت در حوزه عملیاتی این شرکت جداسازی، و روزانه بین ۲۵ تا ۲۷ هزار بشکه مایعات حاصل از استخراج نفت، تولید می‌شود.

کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۴۲۴۰۰۴۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *