اخبار داغ

سومین مرحله تمرین مشترک سوکیوکوشین کاراته فارس در شیراز برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، شیهان وحید بهرمان ریاست سبک ایران و خاورمیانه شب گذشته در جلسه هم اندیشی با اعضای هیئت رئیسه سبک سوکیوکوشین فارس در خصوص برگزاری مسابقات بین المللی نکاتی را بیان کرد. وی در خصوص شرایط معنوی جذب افراد به ورزش خصوصا کاراته نیز صحبت کرد و گفت: سابقه برگزاری مسابقات […]

اشتراک گذاری
23 تیر 1401
190 بازدید
کد مطلب : 147833

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، شیهان وحید بهرمان ریاست سبک ایران و خاورمیانه شب گذشته در جلسه هم اندیشی با اعضای هیئت رئیسه سبک سوکیوکوشین فارس در خصوص برگزاری مسابقات بین المللی نکاتی را بیان کرد.

وی در خصوص شرایط معنوی جذب افراد به ورزش خصوصا کاراته نیز صحبت کرد و گفت: سابقه برگزاری مسابقات بین المللی در کشور را قبل از این نیز، شش مرتبه داشته ایم و اکنون جهت برگزاری هفتمین دوره مسابقه بین المللی به میزبانی فارس در خدمت شما هستیم.

شیهان بهرمان پیرامون مسابقات انتخابی ژاپن نیز صحبت کرده و مسابقات کشوری شهرکرد را مرحله انتخابی جهت حضور در مسابقه اوپن ژاپن دانست.

رئیس سبک سوکیوکوشین کاراته کشور در ادامه با تاکید بر اینکه در برگزاری مسابقات و حمایت از ورزشکاران هدف اصلی ما جذب و نگه داشتن جوانان مستعد در ورزش کشور است، عنوان کرد: همچنین هدف این است که در جهت خیر قدم برداریم و قهرمانان را حمایت کرده و برای آنان برندسازی نماییم.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه داریم در آینده قهرمانان را در حوزه خلیج فارس نیز معرفی کنیم گفت: در حال رایزنی هستیم تا قهرمانان مشهور سبک، کلاسها و استاژ آموزشی در کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس برگزار کنند.

بهرمان در ادامه با اشاره به اینکه در برگزاری هرچه بهتر مسابقات و برنامه ها نیازمند حمایت همه دستگاه ها هستیم اظهار کرد: برای برگزاری مسابقات باید رایزنی و گفتگوهایی با دستگاه های متولی در حوزه ورزش و مدیریت شهری صورت گیرد تا این مسابقات هرچه بهتر برگزار گردد، همچنین حمایت مالی خیرین نیز بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه این جلسه شیهان محمد حسین عسکری نماینده سبک سوکیوکوشین کاراته فارس نیز برخی نکات را درخصوص مسابقات بین المللی متذکر شد و از شیهان بهرمان درخواست کرد تا در برگزاری هر چه بهتر مسابقات حمایت های لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در خصوص مسابقات بین المللی دو موضوع مطرح هست عنوان کرد: یکی شرکت کنندگان داخلی و دوم ورزشکاران خارجی که باید مقدمات حضور شان به خوبی فراهم شود.

شیهان مهدی مرادی نیز بعنوان خَیّر در حوزه ورزش در این جلسه حضور داشت و پیشنهاداتی در خصوص برگزاری هر چه بهتر مسابقات در فارس ارائه کرد و افزود: در برگزاری این مسابقات حمایت خود را دریغ نمیکنم.

بعد از اتمام این نشست شیهان بهرمان، شیهان افشار و شیهان خدادادی اعضای هیئت رئیسه سبک در کشور به همراه شیهان عسکری در سومین مرحله تمرین مشترک آقایان که جهت آمادگی برای مسابقات کشوری برگزار شد، حضور پیدا کردند.

تمرین مشترک سوکیوکوشین فارس مهمانان ویژه‌ی دیگر از جمله شیهان احمد مبارکی ریاست هیئت کاراته استان فارس، شیهان روزی طلب ، شیهان افشین کشاورز و مصطفی کشاورز ریاست اداره ورزش شهرستان مرودشت داشت.

در این تمرین مشترک که در شیراز برگزار شد، قهرمانان و مربیانی از شیراز، استهبان، مرودشت و خرامه، کازرون زرقان و… حضور داشتند.

تیم منتخب سوکیوکوشین فارس این روزها به تمرینات خود جهت حضور در مسابقات شهرکرد انتخابی ژاپن ادامه میدهند .

با آرزوی موفقیت برای کاراته کاهای استان فارس

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۴۲۳۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *