اخبار داغ

استفاده از ماسک در اجتماعات و جلسات الزامی است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از عصرجهان، ولی الله حیاتی روز دوشنبه ٢٠ تیرماه در جلسه ستاد استانی کرونا، اظهار کرد: در جهان موج جدیدی از کرونا در حال وقوع است و این موج قطعا به سمت ما نیز خواهد آمد، باید تدابیر لازم جهت مقابله با این سویه در نظرگرفته […]

اشتراک گذاری
22 تیر 1401
64 بازدید
کد مطلب : 147792

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از عصرجهان، ولی الله حیاتی روز دوشنبه ٢٠ تیرماه در جلسه ستاد استانی کرونا، اظهار کرد: در جهان موج جدیدی از کرونا در حال وقوع است و این موج قطعا به سمت ما نیز خواهد آمد، باید تدابیر لازم جهت مقابله با این سویه در نظرگرفته و کنترل‌های جدی را ایجاد کنیم تا با خسارت کمتری مواجه شویم.

وی افزود: در یک مقطع عادی انگاری افزایش یافت به گونه‌ای که از ماسک استفاده نمی‌شد اما اکنون باید شرایط عادی انگاری را کنار گذاشته و استفاده از ماسک در اجتماعات و جلسات الزامی شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان عنوان کرد: فرمانداران، ستادهای شهرستانی را با قدرت تشکیل دهند و بازدیدهای مشترک در شهرستان ها نیز تقویت شود.

حیاتی ادامه داد: واکسیناسیون مسئله بسیار مهمی است لذا کسانی که واکسن نزدند و یا واکسن تاخیری هستند حتما مراجعه کرده و واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

وی بیان کرد: معیار ما طرح جامع مدیریت هوشمند بیماری کرونا در بستر سامانه ایران من بوده و مبنای رعایت پروتکل‌ها و برگزاری اجتماعات براساس رنگ بندی شهرها است.

حیاتی با بیان اینکه رعایت پروتکل ها دراجتماع و ادارات کاهش یافت، تصریح کرد: بازرسی از ادارات شروع شود و مدیران ادارات نیز موظف هستند در قالب رعایت پروتکل های بهداشتی را در قالب دستورالعمل های صادره جدی بگیرند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: در مرزها نیز افرادی که وارد کشور می‌شوند یا کارت واکسیناسیون یا تست PCR منفی داشته باشند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی آبادان مراقب های سندورمیک را در مرز شلمچه و دانشگاه جندی شاپور در مزر جذابه انجام دهند و تست های رپید و کنترل‌های مرزی صورت بگیرد تا با چالش جدی مواجه نشویم.

حیاتی خاطر نشان کرد: اگر مسئله رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیریم و در واکسیناسیون اهتمام ویژه ای به خرج داده شود می‌توانیم به خوبی در مواجه با سویه جدید این موضوع را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: اگر عادی انگاری صورت بگیرد، رعایت پروتکل‌ها و واکسیناسیون را جدی نگیریم قطعا با چالش مواجه خواهیم شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان در پایان افزود: خوشبختانه در بحث کرونا دستورالعمل های مشخصی در خصوص رنگ بندی‌ها و پروتکل داریم و باید آنها را دنبال کرده و از اعمال مدیریت جزیره ای و منطقه ای پرهیز کنیم.


کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۴۲۲۰۰۵۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *