اخبار داغ

طرح پخت غذای نذری روز عید غدیر؛ ذبح ابراهیمی، اطعام علوی

عید سعید غدیر خم یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان می باشد. یکی از سنت های حسنه در این عیدالاکبر که روایات عجیبی درباره آن نقل نموده اند و متاسفانه مورد غفلت واقع شده است سنت غذا دادن به افراد یا همان اطعام مومن است.بگونه ای امام صادق(ع) میفرمایند: غذا دادن به یک مومن در روز عید […]

اشتراک گذاری
17 تیر 1401
149 بازدید
کد مطلب : 147622

عید سعید غدیر خم یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان می باشد. یکی از سنت های حسنه در این عیدالاکبر که روایات عجیبی درباره آن نقل نموده اند و متاسفانه مورد غفلت واقع شده است سنت غذا دادن به افراد یا همان اطعام مومن است.
بگونه ای امام صادق(ع) میفرمایند: غذا دادن به یک مومن در روز عید غدیر ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و صدیق (در راس آنها خود ائمه معصومین) و یک میلیون شهید (در راس آنها حضرت عباس و شهدای کربلا) و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد. (بحار ج۶ ص ۳۰۳)
جمع آوری نذورات مردمی جهت ذبح گوسفند و پخت در روز عید غدیر   شما هم در این نذر سهیم باشید.
به همین جهت پایگاه مقاومت بسیج شهدای ملی حفاری ( مسجد قبای شهرک حفاری اهواز) ان شاءالله در نظر دارد، نذر قربانی عید قربان و  برنامه پخت و توزیع اطعام غدیر در روز عید غدیر را انجام نماید. 
بدین وسیله از تمامی مؤمنانی که قصد شریک شدن در این نذر بزرگ را دارند دعوت به عمل میرساند نذورات نقدی خود را از طریق روش های  زیر واریز نمایند:
         ۹۶۵۳_۸۱۸۲_۹۹۷۵_۶٠۳۷  رضا عزیزی
و یا درگاه اینترنتی
نسخه با کیفیت پرداخت آسان نذورات ،  طرح ذبح ابراهیمی اطعام علوی
https://idpay.ir/etamalavi1401
همچنین جهت هماهنگی  برای دریافت نذورات غیر نقدی با شماره ٠۹۳۵۵۷۷۴۲۹۸ تماس حاصل فرمایند.

               مسجد قبای شهرک ملی حفاری
      پایگاه مقاومت بسیج شهدای ملی حفاری

کدخبر: ۱۴۰۱۷۰۲۰۴۱۷۰۰۵۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *