اخبار داغ

دکتر فتوحی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان خبرداد؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در حوزه ورزش بین اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و آموزش و پرورش به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه اطلا‌ع‌رسانی استانداری خوزستان، چهارشنبه ۱۵ تیرماه جلسه شورای ورزش و جوانان استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان […]

اشتراک گذاری
16 تیر 1401
119 بازدید
کد مطلب : 147550

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در حوزه ورزش بین اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پایگاه اطلا‌ع‌رسانی استانداری خوزستان، چهارشنبه ۱۵ تیرماه جلسه شورای ورزش و جوانان استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و به ریاست آقا رضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان در این جلسه با اشاره به اقدامات خوب اداره‌کل ورزش و جوانان استان، افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان استان کار را به سمت تخصصی برده که می‌تواند آینده خوبی را برای ورزش استان رقم بزند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی دولتی و نیمه دولتی موظف هستند به اداره‌کل ورزش و جوانان کمک کنند، گفت: اداره‌کل آموزش و پرورش با اداره‌کل ورزش و جوانان استان تفاهم‌نامه‌ای انعقاد کرده تا ضمن هم‌افزایی از امکانات ۲ طرف برای رونق ورزش استان استفاده کنند.

فتوحی بر ایجاد انگیزه بین جوانان استان در حوزه ورزش تاکید کرد و ادامه داد: خوزستان در انواع ورزش‌ها پتانسیل‌های بالایی دارد. ۲۵ رشته ورزشی توسط اداره‌کل ورزش و جوانان تدوین و به شرکت‌های وابسته به دولت ابلاغ شده که همکاری‌های لازم در این خصوص انجام شود تا ضمن برگزاری جلسات کارشناسی در این رشته‌ها در کشور حائز رتبه شویم.

وی با اشاره به پتانسیل فوتبال استان بر توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان به پتانسیل‌های ورزشی خوزستان تاکید کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان عنوان کرد: پیگیری‌های لازم از سوی سازمان آب و برق خوزستان و شهرداری‌ها برای ایجاد استخر‌هایی در کنار رودخانه‌ها در دستور کار است.
وی در ادامه مطلب فوق اضافه کرد: باتوجه به منابع آبی استان و ایجاد اینگونه استخرها تفریحات سالم در محیطی قابل کنترل برای شهروندان فراهم می‌شود.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۰۲۰۴۱۶۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *