اخبار داغ

آغاز بکار مدرسه فوتبال شهرستان لاهیجان

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری کاشف خبر، شعربافان از راه اندازی مدرسه فوتبال در شهرستان لاهیجان خبر داد. ورزش یکی از تفریحات سالم برای برطرف کردن کمبودهای جسمی و روحی است با برنامه ریزی کامل می توان اوقات فراغت مناسبی را برای رشد ، پرورش و خلاقیت کودکان و […]

اشتراک گذاری
15 تیر 1401
189 بازدید
کد مطلب : 147541

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری کاشف خبر، شعربافان از راه اندازی مدرسه فوتبال در شهرستان لاهیجان خبر داد.

ورزش یکی از تفریحات سالم برای برطرف کردن کمبودهای جسمی و روحی است با برنامه ریزی کامل می توان اوقات فراغت مناسبی را برای رشد ، پرورش و خلاقیت کودکان و نوجوانان فراهم کرد.

 وزهای گرم تابستان و تعطیلی مدارس فرصتی است برای کودکان تا به بهترین شکل اوقات فراغت خود را غنی کنند و استعدادهای خود را پرورش دهند.

رییس هیات فوتبال لاهیجان از راه اندازی مدرسه فوتبال خبر داد و گفت : این آکادمی اقدام به ثبت نام کودکان و نوجوانان در رده های سنی می کند و همچنین از مربیان حرفه ای و کاربلد با به کارگیری تمامی اصول و قواعد ورزشی انجام می شود.
شعربافان افزود : این آکادمی ورزشی با امکانات و تجهیزات کامل مهمترین و بهترین مکان به منظور افزایش رشد، شکوفایی و خلاقیت کودکان و نوجوانان فوتبالیست می باشد.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۴۱۵۰۰۷۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *