اخبار داغ

شهروندان برای خرید گوشت به مراکز مجاز مراجعه کنند

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری کاشف خبر: عضو ستاد ملی پیشگیری از تب کریمه کنگو : با توجه به مشاهده شدن بیماری مشترک تب کریمه کنگو مردم برای خرید گوشت حتما به مراکز مجاز عرضه گوشت مراجعه کنند.عضو ستاد ملی پیشگیری از تب کریمه کنگو و مدیر روابط عمومی […]

اشتراک گذاری
14 تیر 1401
158 بازدید
کد مطلب : 147491

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری کاشف خبر: عضو ستاد ملی پیشگیری از تب کریمه کنگو : با توجه به مشاهده شدن بیماری مشترک تب کریمه کنگو مردم برای خرید گوشت حتما به مراکز مجاز عرضه گوشت مراجعه کنند.
عضو ستاد ملی پیشگیری از تب کریمه کنگو و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور برای بررسی بیماری تب کریمه کنگو به شهرستان رودسر رفت و از دامداری های محلی مناطق کوهستانی اشکورات رحیم آباد رودسر بازدید کرد.
امین اسدی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه تب کریمه کنگو بیماری مشترک انسان و دام است گفت : در شهرستان رودسر ۷ بیمار مبتلا به کریمه کنگو شناسایی شدند که بیشترین تعداد بیمارارن در مقایسه با کشور است .
وی همچنین گفت : مردم برای خرید گوشت حتما به مراکز مجاز فروش گوشت مراجعه کنند و یا حتما ۲۴ ساعت گوشت ذبح شده را در یخچال نگهداری کنند.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۴۱۳۰۰۵۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *