اخبار داغ

دغدغه اصلی جوانان برای ازدواج مسکن است

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری هنر قلم، سیدکریم حسینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی ازدواج خوزستان در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برپایی این نمایشگاه اقدام خوبی بود تا بخش معاونت امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با مشارکت تشکل‌های مردمی بازخورد خوبی در این حوزه […]

اشتراک گذاری
14 تیر 1401
126 بازدید
کد مطلب : 147503

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری هنر قلم، سیدکریم حسینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی ازدواج خوزستان در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برپایی این نمایشگاه اقدام خوبی بود تا بخش معاونت امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با مشارکت تشکل‌های مردمی بازخورد خوبی در این حوزه در‌ جامعه ایجاد کند.
وی با بیان اینکه حدود ۲ سال به دلیل کرونا کمبود چنین برنامه‌هایی احساس می‌شد، افزود: با وجود جوانان انقلابی در حوزه مدیریتی و میدانی می‌توان این کار بزرگ برای جامعه که برای مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیاز است را بخوبی انجام داد.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه ازدواج را لازمه جامعه سالم و پویا در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

وی با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم ‌نهاد مربوط به حوزه ازدواج و فرزندآوری در این نمایشگاه پای کار آمدند، گفت: در بحث ازدواج یک بخش یا اداره مسئول نیست و نیازمند همکاری بین بخشی و مسئولان مربوطه است.

حسینی حضور مردم در این نمایشگاه را موثر دانست و ادامه داد: افزایش برپایی چنین نمایشگاه‌هایی و دسترسی بهتر مردم به اینگونه نمایشگاه‌ها باید بیشتر شود تا تاثیر خود را بر ازدواج و فرزندآوری در جامعه بگذارد.

وی با بیان اینکه قانون حمایت از خانواده و جوانان در مجلس شکل گرفته و به تصویب رسید و توسط دولت ابلاغ شده است، اضافه کرد: تسهیل ازدواج جوانان در جامعه نیازمند همکاری تمام بخش‌ها است که متاسفانه بانک در زمینه تسهیلات ازدواج، مسکن و نظایر آن بخوبی عمل نکرده‌اند.

نماینده مردم اهواز، باوی، ‌کارون و حمیدیه اظهار کرد: نمایندگان مجلس نیز از عملکرد بانک‌ها راضی نبوده و در این خصوص با بانک‌ها و وزیر اقتصاد رایزنی‌هایی انجام شده است.
وی در ادامه مطلب فوق اضافه کرد: قوه قضاییه نیز به این قضیه ورود کرده و با مدیران بانکی که در ارائه تسهیلات مسکن، اجاره بها و ازدواج نقش کمتری داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

حسینی دغدغه اصلی جوانان برای ازدواج را مسکن دانست و گفت: تسهیل در اعطاء تسهیلات مسکن یکی از ضروریات است. همچنین بستر قانونی برای تسهیلات برگزاری مراسم ازدواج و فرزندآوری ایجاد شده که نیازمند پای کار بودن دولت است و سمن‌ها نیز می‌توانند در این موضوع نقش مهمی ایفا کنند.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۴۱۳۰۰۸۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *