اخبار داغ

۸ فقره سرقت در کاشمر کشف شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ترشیزخوان، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری ۴ متهم و کشف ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ” حسین احمدی” فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت آهن آلات، پنجره، کابل و سیم برق وکابل های مخابراتی از ساختمان […]

اشتراک گذاری
12 تیر 1401
60 بازدید
کد مطلب : 147396

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ترشیزخوان، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری ۴ متهم و کشف ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ” حسین احمدی” فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت آهن آلات، پنجره، کابل و سیم برق وکابل های مخابراتی از ساختمان های در حال ساخت تیم دایره مبارزه با سرقت کلانتری ۱۱ بلوار جانبازان این شهرستان وارد عمل شدند.

وی افزود: تیم های دایره مبارزه با سرقت کلانتری ۱۱ در بررسی های اولیه به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به شناسایی و دستگیری ۴ متهم به این سرقت ها شد.

احمدی گفت: متهمان در بازجوئی های اولیه به ۸ فقره سرقت از ساختمان های در حال احداث در سطح شهرستان اعتراف که در بازرسی از مخفیگاه متهمان به سرقت یک دستگاه موتورسیکلت و آهن آلات سرقتی نیز کشف شد.

وی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی، استفاده از تجهیزات پیشگیری سرقت ها و دوربین مداربسته و همچنین بکارگیری نگهبان مورد اعتماد در پروژه های در حال ساخت را عواملی موثری در کاهش وقوع این گونه سرقت ها دانست.


کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۴۱۳۰۰۷۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *