اخبار داغ

گزارش مالی و شفاف‌سازی توسط شهردار منتخب مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پارسوماش خبر، روح اله جلیلی شهردار منتخب مسجدسلیمان با انتشار کلیپی تصویری برای اولین بار در تاریخ شهرداری مسجدسلیمان گزارش مالی ۶ ماهه خود را از میزان درآمد و هزینه ها، انتشار و شفاف سازی نمود. وی با کذب دانستن آمارهای ارائه شده غلط از […]

اشتراک گذاری
12 تیر 1401
74 بازدید
کد مطلب : 147405

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پارسوماش خبر، روح اله جلیلی شهردار منتخب مسجدسلیمان با انتشار کلیپی تصویری برای اولین بار در تاریخ شهرداری مسجدسلیمان گزارش مالی ۶ ماهه خود را از میزان درآمد و هزینه ها، انتشار و شفاف سازی نمود.

وی با کذب دانستن آمارهای ارائه شده غلط از میزان درآمدهای شهرداری اظهار داشت: ارائه آمارهای غلط کار درست و عاقلانه ای نیست، اما آنچه بدون دغدغه اعلام میکنم و در قالب فایلهای تصویری و متنی منتشر کرده ام کاملا مستند و آماده ارائه به کلیه مراجع نظارتی و ذیصلاح هستم.

روح اله جلیلی شهردار منتخب مسجدسلیمان گفت: شفاف سازی مالی در شهرداری برای اولین بار در تاریخ مسجدسلیمان اتفاق افتاده است و در آینده نیز این حرکت بصورت ۶ ماه یکبار انجام خواهد گرفت و درصورت دعوت شورای اسلامی شهر گزارش جامع مالی در حضور نمایندگان محترم مردم نیز ارائه خواهد شد.

کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۴۱۲۰۰۹۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *