اخبار داغ

نام شعبه تامین اجتماعی نمین به شعبه صنعتی نمین تغییر یافت

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از تایمازنیوز،  رئیس تامین اجتماعی شهرستان نمین اظهار داشت : در خصوص تغییر نام شعبه تامین اجتماعی نمین به شعبه صنعتی نمین ، پیگیریهای متعددی از جانب این شهرستان انجام شد و در سایه حمایت آقای افشین شیرزاده ، مدیرکل استان ، به حمدالله در دو […]

اشتراک گذاری
12 تیر 1401
86 بازدید
کد مطلب : 147389

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از تایمازنیوز،  رئیس تامین اجتماعی شهرستان نمین اظهار داشت : در خصوص تغییر نام شعبه تامین اجتماعی نمین به شعبه صنعتی نمین ، پیگیریهای متعددی از جانب این شهرستان انجام شد و در سایه حمایت آقای افشین شیرزاده ، مدیرکل استان ، به حمدالله در دو هزار و سی یکمین جلسه هیات مدیره محترم سازمان مرکزی در تهران ، نام شعبه نمین به شعبه صنعتی نمین تغییر یافت.

وی افزود : در بین شعب تامین اجتماعی در سطح کشور ، شعبه تامین اجتماعی نمین ، جزو چندین شعبه ای می باشد که عنوان شعبه صنعتی با توجه به ظرفیت و پتانسلی که در حوزه صنعت دارد به خود گرفته است .

ایشان ادامه دادند :در راستای حمایت از تولید و کارآفرینان و تسریع امورات شرکای اجتماعی ، طی پیگیریهای که صورت گرفت تعداد جلسات هیات بدوی تشخیص مطالبات این شعبه از ۵ جلسه به ۸ جلسه در ماه افزایش یافته است.

وی افزود: در سه ماهه اول سالجاری در راستای حذف پرونده های کاغذی ، کلیه پرونده های کارگاههای این شعبه ، اسکن و درفرایند اجرای طرح پرونده الکترونیک قرار گرفته است. وی یادآور شد : پرونده های بیمه شدگان و مستمری بگیران نیز بصورت الکترونیکی و قابل بهر برداری می باشد.

رئیس تامین اجتماعی شهرستان نمین با بیان اینکه این شهرستان علاوه بر بحث کشاورزی ، گردشگری بعنوان قطب صنعتی استان اردبیل نیز می باشد ، گفت: با توجه به زیرساخت ها و پتانسیلی که در شهرستان نمین وجود دارد همچنین همدلی و همکاری که بین فرمانداری و سایر ادارات و فرهنگ بالای مردم این شهرستان دارا می باشد این شهرستان پتانسیل لازم برای جذب سرمایه گذاران داخل و خارج از استان و خارج از کشور را دارد.

کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۴۱۳۰۰۶۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *