اخبار داغ

۱۰ فقره سرقت در کاشمر رمزگشایی شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ترشیزخوان، سرهنگ” حسین احمدی” گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان کاشمر، پی گیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر […]

اشتراک گذاری
08 تیر 1401
93 بازدید
کد مطلب : 147219

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ترشیزخوان، سرهنگ” حسین احمدی” گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان کاشمر، پی گیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر افزود: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی های میدانی و اشراف اطلاعاتی توانستند هشت متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را در یک اقدام ضربتی دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: متهمان دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده به ۱۰ فقره سرقت شامل موتور کولر، وسایل و تجهیزات کشاورزی، سیم و کابل برق و وسایل بنایی در سطح شهرستان کاشمر اعتراف کردند.

احمدی در پایان با اشاره به دستگیری یک مالخر در این خصوص، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۴۰۸۰۰۸۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *