اخبار داغ

حمله سایبری به شرکت فولاد خوزستان ناکام ماند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از هنرقلم،  در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر حمله سایبری به شرکت فولاد خوزستان خبرگزاری فارس پیگیر این موضوع شد. امین ابراهیمی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان اظهار کرد: ساعت ۵:۱۵ دقیقه صبح امروز متاسفانه بعضی سیستم های شرکت فولاد خوزستان مورد حمله […]

اشتراک گذاری
06 تیر 1401
133 بازدید
کد مطلب : 147139

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از هنرقلم،  در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر حمله سایبری به شرکت فولاد خوزستان خبرگزاری فارس پیگیر این موضوع شد.

امین ابراهیمی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان اظهار کرد: ساعت ۵:۱۵ دقیقه صبح امروز متاسفانه بعضی سیستم های شرکت فولاد خوزستان مورد حمله سایبری قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه با اقدامات به موقع و هوشیاری موجود،این حمله ناکام ماند و هیچ خسارت و آسیبی به خط تولید شرکت فولاد خوزستان وارد نشد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: خط تولید شرکت فولاد هم اینک فعال بوده،تمامی کارکنان حوزه های مختلف با تعهد و تعلق سازمانی در محل کار حاضر بوده و مختصر اختلالی که به سایت، کانال های اطلاع رسانی و سامانه پیامکی این شرکت وارد شده در حال برطرف شدن است.

وی ادامه داد: نخبگان و مسوولین امر در حال بررسی جزئیات بیشتر این اتفاق و رفع مشکلات هستند و ان شاءالله تا آخر وقت امروز وضعیت به روال عادی بازگردد.

امین ابراهیمی تصریح کرد: همه مجموعه های رسانه ای کشور توجه داشته باشند که اخبار منتشر شده در کانال تلگرامی شرکت فولاد خوزستان به دلیل هک شدن این کانال از سوی دشمنان و بدخواهان کشور عزیرمان، از تاریخ امروز تا اطلاع ثانوی معتبر نبوده و صحت هیچ یک از مطالب آن تایید نمی‌شود.

وی بیان کرد: تا اطلاع ثانوی آخرین اخبار و اطلاعیه‌های شرکت فولاد خوزستان از طریق خبرگزاری‌های رسمی و کانال مجازی شرکت در اپلیکیشن آی‌گپ منتشر خواهند شد.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۴۰۶۰۰۶۰۰۴۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *