اخبار داغ

درخشش جهانی عکاس خوزستانی و کسب مقام نخست در جشنواره عکاسی ۳۵awards روسیه

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از عطرکارون، درخشش جهانی عکاس خوزستانی هفتمین سال جشنواره جهانی عکاسی ۳۵awards روسیه با ارسال بیش از ۴۷۰ هزار اثر و با شرکت ۱۲۵ هزار نفر از ۱۷۴ کشور جهان برگزار گردید. مجتبی نظاری عکاس خوزستانی در هفتمین سال برگزاری این جشنواره، موفق به کسب مقام […]

اشتراک گذاری
31 خرداد 1401
66 بازدید
کد مطلب : 146827

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از عطرکارون، درخشش جهانی عکاس خوزستانی هفتمین سال جشنواره جهانی عکاسی ۳۵awards روسیه با ارسال بیش از ۴۷۰ هزار اثر و با شرکت ۱۲۵ هزار نفر از ۱۷۴ کشور جهان برگزار گردید.

مجتبی نظاری عکاس خوزستانی در هفتمین سال برگزاری این جشنواره، موفق به کسب مقام نخست در بخش «موبایلگرافی: سیاه و سفید» گردید و همچنین به عنوان ۳۵ عکاس برتر جهان در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد.

اثر این عکاس خوزستانی با عنوان «پل سفید در مِه» جزء ۱۰۰ عکس برتر سال ۲۰۲۱ و برای چاپ در کاتالوگ و کتاب سال ۳۵awards انتخاب شد.

گفتنی است در هفتمین سال جشنواره عکاسی ۳۵awards، بیش از ۱۲۴ هزار نفر از ۱۷۴ کشور جهان شرکت و در مجموع ۴۷۰ هزار عکس برای این مسابقه ارسال شده بود.

مجتبی نظاری متولد شهریورماه ۱۳۶۴ در شهر اهواز، عکاسی را از سال ۱۳۸۹ آغاز و در چندین جشنواره داخلی و خارجی مقام کسب کرده است.

جشنواره عکس ۳۵awards روسیه یکی از فستیوال های بزرگ و معتبر عکس است که سالانه با هدف یافتن صد عکس و صد عکاس برتر در حوزه های مختلف برگزار می شود.

د خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۳۳۱۰۰۳۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *