اخبار داغ

بهره برداری هرچه سریعتر از ۹ سینمای باغ کتاب

رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران در ابتدای جلسه هفتاد و یکم شورا از لزوم راه‌اندازی ۹ سینمای باغ کتاب در تابستان ۱۴۰۱ صحبت کرد به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از سرویس شورای شهر افق تهران؛ سید احمد علوی، عضو شورای شهر تهران در ابتدای جلسه هفتادویکم این شورا در تذکراتی به موضوع باغ […]

اشتراک گذاری
29 خرداد 1401
164 بازدید
کد مطلب : 146768

رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران در ابتدای جلسه هفتاد و یکم شورا از لزوم راه‌اندازی ۹ سینمای باغ کتاب در تابستان ۱۴۰۱ صحبت کرد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از سرویس شورای شهر افق تهران؛ سید احمد علوی، عضو شورای شهر تهران در ابتدای جلسه هفتادویکم این شورا در تذکراتی به موضوع باغ کتاب، خانه استاد لرزاده و ضبط کلیپ در بهشت حضرت زهرا (س) پرداخت.

وی در مورد باغ کتاب گفت: قبلا هم در تذکری موضوع بهره برداری هر چه سریعتر از ۹ سینمای باغ کتاب را مطرح کرده بودم.

علوی ادامه داد: شهرداری تهران در این خصوص پاسخی نداد و حیف است که سرمایه های شهر بدون استفاده باشند، بهتر است با شروع تابستان بهره برداری از سینماها اغاز شود تا شهروندان بتوانند از آنها استفاده کنند.

وی در ادامه در خصوص تخریب حوض خانه استاد لرزاده گفت: موضوع در کمیته میراث فرهنگی و گردشگری پیگیری و مشخص شد تخریب با نظر کارشناسی و در جهت حفظ بنا بوده است.

علوی با بیان اینکه این تخریب یکبار نیز در زمان حیات مرحوم لرزاده صورت گرفته بود گفت: حوض و باغچه سبب نم کشیدگی ساختمان شده است بنابراین هر دو برای اصلاح و مرمت تخریب شدند.
وی تاکید کرد: ما در کمیته میراث فرهنگی و گردشگری حتما نظارت می کنیم تا حوض و باغچه به همان شکل قبلی بنا شوند.

عضو شورای شهر تهران در ادامه در تذکری به موضوع کلیپ بهشت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: شهرداری و سازمان بهشت حضرت زهرا(س) توضیحاتی دادند اما بهتر است مراقبت کنیم تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد که بخواهیم توضیح دهیم.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۳۲۹۰۰۷۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *