اخبار داغ

محور شادمهر به کاشمر تا هفته دولت ۱۴۰۲ باید به بهره برداری برسد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ترشیزخوان، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی و حجت‌الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی صبح ۲۷ خرداد همراه با ۱۵ مدیر کل جهت پیگیری دغدغه ها و مطالبات مردم از نزدیک و به صورت چهره به […]

اشتراک گذاری
28 خرداد 1401
58 بازدید
کد مطلب : 146724

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ترشیزخوان، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی و حجت‌الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی صبح ۲۷ خرداد همراه با ۱۵ مدیر کل جهت پیگیری دغدغه ها و مطالبات مردم از نزدیک و به صورت چهره به چهره وارد شهرستان کاشمر شدند.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا و زیارت و بازدید از زیارتگاه و موزه شهید آیت الله مدرس(ره)، مرد دین و سیاست در همان ابتدای ورود انجام شد.

شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه و برگزاری میز خدمت توسط مدیران کل استانی در زیارتگاه امامزاده سید حمزه (ع) و پیگیری مطالبات مردمی با حضور استاندار خراسان رضوی و نماینده مردم دیار ترشیز در مجلس شورای اسلامی در ادامه برنامه‌های این سفر با موفقیت انجام شد.

بازدید از قسمت های مختلف بیمارستان حضرت ابالفضل (ع) و عیادت از تعدادی از بیماران بستری در بخش‌های مختلف و پیگیری نگرانی ها و خواسته های همراهان بیمار که با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کردند از دیگر برنامه های این سفر بود.

استاندار خراسان رضوی همراه با دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در ادامه با خانواده های شهیدان علیرضا و عباس عاصمی و خانواده شهید مدافع حرم، علی زاده اکبر دیداری صمیمی داشتند و از نزدیک به درد و دل و سخنان این خانواده‌های گرانقدر گوش جان سپردند.

در این دیدار مادر شهیدان علیرضا و عباس عاصمی به همه مسئولین و مردم پیام داد: «سعی کنید لقمه حلال بخورید» و خاطراتی در همین راستا و مقید بودن شهیدان به امانتداری و حفظ بیت المال بیان کردند.

پدر شهید علی زاده اکبر، شهید مدافع حرم از دغدغه های مردم در حوزه گرانی کالاها گفت و ضمن انتقاد از این مهم خواستار پیگیری و نظارت بیشتر مسئولین مربوطه شد.

دیدار با مردم روستای تربقان و بازدید از زمین محل احداث پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان کاشمر از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار خراسان رضوی به شهرستان بود که دستورات لازم در این حوزه ابلاغ و تصویب شد و بهره برداری از محور شادمهر به کاشمر تا هفته دولت سال آینده از دیگر مصوبات مهم این سفر بود.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۳۲۸۰۰۶۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *