اخبار داغ

همایش بصیرت افزایی کارکنان شرکت شهید بهشتی دزفول برگزار گردید

به مناسبت دهه کرامت، همایش بصیرت افزایی خانواده های کارکنان شرکت کشت و صنعت شهید بهشتی دزفول با حضور ریاست اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا برگزار گردید به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، روز چهارشنبه ۲۵ خرداد همایش بصیرت افزایی خانوادگی ویژه استان های مرزی در مجتمع کشت و صنعت شهید بهشتی دزفول برگزار گردید. در […]

اشتراک گذاری
26 خرداد 1401
78 بازدید
کد مطلب : 146640

به مناسبت دهه کرامت، همایش بصیرت افزایی خانواده های کارکنان شرکت کشت و صنعت شهید بهشتی دزفول با حضور ریاست اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا برگزار گردید

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، روز چهارشنبه ۲۵ خرداد همایش بصیرت افزایی خانوادگی ویژه استان های مرزی در مجتمع کشت و صنعت شهید بهشتی دزفول برگزار گردید.

در این همایش ریاست محترم عقیدتی سیاسی سازمان اتکا حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا پیغمبری ضمن تقدیر و تشکر از خانواده های محترم مجتمع بیان داشتند: به فرمایش مقام معظم رهبری خانواده تنگه احد نظام است و اگر نظام خانواده سالم باشد قطعا همراه با موفقیت خواهد بود.

وی افزود: سلامت جامعه در گرو فرزند آوری خانواده هاست و خانواده های سالم و موفق بی شک استحکام نظام هستند.

حجت الاسلام پیغمبری در بخش دیگری از سخنرانی خود در جمع خانواده ها گفت: سازمان اتکا به شما کارکنان این شرکت افتخار می کند که با جان دل در این گرمای طاقت فرسا کار می کنید تا سازمان اتکا سربلند باشد.

در این مراسم مهندس رضا پور مدیر عامل شرکت کشت و صنعت شهید بهشتی از خانواده های این شرکت تقدیر و تشکر نمود و گفت: انشالله با کمک شما کارکنان در سال تولید،اشتغال آفرین، دانش بنیان، شرکت شهید بهشتی هم بازدهی بالایی در تولید داشته باشد.

در بخش دیگری از این مراسم سرود سلام فرمانده توسط فرزندان کارکنان قرائت شد و در پایان این مراسم حجت الاسلم پیغمبری از زوجین جوان به اهدای هدیه تقدیر نمود.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۳۲۶۰۰۱۲

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *