اخبار داغ

بازی جدید، پیش از موعد برگزاری انتخابات هیات فوتبال خوزستانحذف رقبا از طریق شکایت کیفری!

بازی جدید، پیش از موعد برگزاری انتخابات هیات فوتبال خوزستانحذف رقبا از طریق شکایت کیفری!مراحل پیش از انتخابات هیات فوتبال خوزستان در حال سپری شدن است اما تقریبا هر هفته اتفاقات جالبی در این مسیر رخ می‌دهد که ظاهرا برای تحت تاثیر قرار دادن این انتخابات است.دیدارنیوز ـ خوزستان: در شرایطی که چند روز قبل […]

اشتراک گذاری
26 خرداد 1401
113 بازدید
کد مطلب : 146680

بازی جدید، پیش از موعد برگزاری انتخابات هیات فوتبال خوزستان
حذف رقبا از طریق شکایت کیفری!
مراحل پیش از انتخابات هیات فوتبال خوزستان در حال سپری شدن است اما تقریبا هر هفته اتفاقات جالبی در این مسیر رخ می‌دهد که ظاهرا برای تحت تاثیر قرار دادن این انتخابات است.
دیدارنیوز ـ خوزستان: در شرایطی که چند روز قبل گزارشی از برخورد دوگانه مقامات فعلی هیات فوتبال خوزستان با دو نامزد انتخاباتی ریاست هیات استان منتشر کردیم، به نظر می‌آید صاحب‌منصبان فوتبال خوزستان و خصوصا عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال خوزستان انواع و اقسام روش‌ها را برای از میدان به در کردن رقبای خود، پیش از روز انتخابات آزمایش می‌کنند.
یکی از نامزدهای انتخابات ریاست هیات فوتبال خوزستان درتماس تلفنی از شکایت عبدالکاظم طالقانی رئیس فعلی هیات فوتبال استان علیه خود خبر داده است!
پیش از این انتخابات ریاست هیات فوتبال بنا به تصمیم مقامات فعلی هیات استان خوزستان وبرخلاف آیین نامه فدراسیون فوتبال به تعویق افتاد در حالی که آقای طالقانی دلیل منطقی و قانونی برای عقب انداختن این کار نیاوردند و به گمان برخی، این کار فقط به این دلیل رخ داده که اقای طالقانی بتواند از عنوان فعلی خود برای حضور در مجمع فدراسیون فوتبال در شهریور استفاده کند تا شاید دوباره در هیات رئیسه قرار بگیرد.
حالا و در ماجرایی تازه علی خواجوی یکی از نامزدهای ریاست برای انتخابات آتی به خبرنگار دیدار اعلام کرد که طالقانی به اتهام نشر اکاذیب و افترا از او شکایت کرده است. چنین اقدامی یعنی شکایت از رقبای انتخاباتی، اتفاق جدیدی است و سابقه نداشته اما به زعم برخی از فعالان فوتبال در استان، طالقانی با این کار قصد بستن فضای انتقاد وایجاد فضای امنیتی بر هیات فوتبال خوزستان را دارد.
گرچه طرح شکایت از افراد حق قانونی هر فردی است اما به نظر می‌آید اتفاق اخیر بیشتر سرپوشی است بر عملکرد ضعیف طالقانی در هشت سال ریاستش برهیات فوتبال خوزستان. به گواه کارشناسان فوتبال استان و نارضایتی فوتبال‌دوستان خوزستانی، طالقانی احتمال پیروزی خود را در انتخابات ریاست هیات فوتبال ضعیف تلقی کرده و شاید با این روش، قصد حذف رقبا را دارد.
به هر حال این رفتارها می‌تواند منجر به ایجاد فضای امنیتی در هیات فوتبال استان شود و در عین حال تلاشی برای پنهان کردن عملکرد ضعیف مقامات فعلی نیز هست. لازم است نهادهای نظارتی یا سازمان بازرسی استان به این مسئله ورود کنند و البته صحت و سقم اتهام‌های وارده از سوی طالقانی هم قطعا مشخص خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *