اخبار داغ

سید محمد موحد خواستار تعمیم «جراحی اقتصادی» به کابینه شد |کدام وزیر کابینه زیر تیغ تیز جراحی قرار می گیرد؟

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از عصرجهان، سید محمد موحد نایب رئیس کمیسیون قضائی مجلس با انتشار توئیتی معنادار خواستار تعمیم جراحی اقتصادی به کابینه دولت شد. متن توئیت نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به شرح زیر است: دولت برای بهبود معیشت مردم جراحی اقتصادی را کلید زد که می […]

اشتراک گذاری
23 خرداد 1401
156 بازدید
کد مطلب : 146544

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از عصرجهان، سید محمد موحد نایب رئیس کمیسیون قضائی مجلس با انتشار توئیتی معنادار خواستار تعمیم جراحی اقتصادی به کابینه دولت شد.

متن توئیت نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به شرح زیر است:

دولت برای بهبود معیشت مردم جراحی اقتصادی را کلید زد که می تواند با همراهی کارشناسان و خبرنگاران اقتصادی واقعگرا با تیم اقتصادی دولت، نتایج مطلوبی داشته باشد.

به نظر می‌رسد ضرورت دارد رئیس جمهور محترم ارزیابی عملکرد کابینه را نیز لحاظ و جراحی را به کابینه تعمیم دهد.

شایان ذکر است طی چند مدت اخیر بازنشستگان، معلمان و بازاریان با برپایی تجمعاتی نسبت به تبعات اقدامات اقتصادی دولت اعتراض کردند یکی از شعارهای اصلی تجمع‌کنندگان «وزیر بی کفایت استعفا استعفا».

مضافا اینکه اخیراً اخباری منتشر شد که حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم که در سیبل اعتراضات قرارداد برکنار و به عنوان سفیر منصوب می شود.

به نظر می‌رسد وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این تعمیم جراحی اقتصادی زیر تیغ تیز قرار دارد.

لازم به ذکر است بسیاری از شرکت های اقتصادی از جمله پتروشیمی‌ها، کارخانجات صنعتی، هلدینگ ها و شرکت های خدماتی زیرمجموعه شستا، تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی این وزارتخانه قرار دارند.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۳۲۳۰۰۶۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *