اخبار داغ

برگزاری همایش فرصت‌ها و چالش‌های استان خوزستان

معاون دانش و پژوهش سپاه ولی عصر(عج) خوزستان از برگزاری همایش فرصت ها و چالش های استان خوزستان در تحقق شعار سال در پایان خرداد ماه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سرهنگ ممبینی بیان داشت: این همایش با حضور ادارات، سازمان ها، ارگان های نظامی و دانشگاه های استان خوزستان برگزار می […]

اشتراک گذاری
20 خرداد 1401
97 بازدید
کد مطلب : 146486

معاون دانش و پژوهش سپاه ولی عصر(عج) خوزستان از برگزاری همایش فرصت ها و چالش های استان خوزستان در تحقق شعار سال در پایان خرداد ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سرهنگ ممبینی بیان داشت: این همایش با حضور ادارات، سازمان ها، ارگان های نظامی و دانشگاه های استان خوزستان برگزار می گردد. تاکنون در جهت ارسال مقالات علمی ترویجی، علمی پژوهشی استقبال بسیار زیادی صورت گرفته است.

این مقالات توسط اساتید مجرب دانشگاه های استان از نظر شکلی و محتوایی مورد داوری قرار می گیرند و مقالات برگزیده در روز همایش توسط پژوهشگران ارائه می گردد.

معاون دانش و پژوهش سپاه ولی عصر(عج) اعلام داشت تاکنون مقالات زیادی توسط پژوهشگران، اندیشه ورزان و فعالین علمی این رده به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

ناظر علمی همایش فرصت ها و چالش های استان خوزستان در تحقق شعار سال ۱۴۰۱ از استقبال بی نظیر و گسترده پژوهشگران، اندیشه ورزان و فعالین علمی سازمان ها، ادارات و دانشگاه های استان جهت شرکت در این همایش خبر داد.

دکتر فیروز ممبینی در این خصوص اعلام داشت: انشاالله این همایش در پایان خرداد ماه در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می گردد. تاکنون بیش از ۲۰۰ مقاله در محورهای همایش توسط دبیرخانه همایش جمع آوری گردیده است که در واقع نشان از همت و دغدغه مسئولان و فعالین علمی جهت رفع مسأله ها و چالش های استان پیرامون این محورهای همایش می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *