اخبار داغ

مسجدسلیمان شهردار بومی می‌خواهد نه گزینه های سفارشی غیربومی چرا عملکرد روح الله جلیلی سرپرست شهرداری قابل قبول است؟

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و نقل از پارسوماش خبر، از چندماه گذشته تا امروز پس از پیمان مولایی،کورش شهبازی،مسلم مظاهری و انتخاب روح الله جلیلی بخوبی شهرداری مسجدسلیمان توانسته است در شهرستان نقش خود را در حد توان ایفا کند و تداوم این حرکت روبه جلو شهرداری مستلزم همراهی و مشارکت‌ همه آحاد […]

اشتراک گذاری
19 خرداد 1401
99 بازدید
کد مطلب : 146445

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و نقل از پارسوماش خبر، از چندماه گذشته تا امروز پس از پیمان مولایی،کورش شهبازی،مسلم مظاهری و انتخاب روح الله جلیلی بخوبی شهرداری مسجدسلیمان توانسته است در شهرستان نقش خود را در حد توان ایفا کند و تداوم این حرکت روبه جلو شهرداری مستلزم همراهی و مشارکت‌ همه آحاد جامعه از مسئولین گرفته تا مردم و فعالین اجتماعی و….. است.

با نگاهی به عملکرد روح الله جلیلی به عنوان یک گزینه بومی در چندمدت گذشته تاکنون به عنوان سرپرست شهرداری می توان به جرات،پویایی و تحرک شهرداری را در نقاط مختلف شهرستان مشاهده کرد و این را یک نقطه مثبت در کارنامه فرزندان مسجدسلیمان برای مدیریت شهرداری دانست.

از طرفی دیگر در این میان برخی افراد فقط مطالبه گری را نقد و حمله به شهرداری و شورای شهر می‌دانند و هر روز با عنوان های مختلف و اتهامات متعدد سعی در سنگ اندازی و بازی با آبروی سرپرست شهرداری را دارند.

بررسی مشکلات و تشخیص فساد یا هر نوع اتهامی طبق قانون بر عهده نهادهای نظارتی و قضایی است اما گویی برخی در فضای مجازی دخالت و صدور حکم را هم جز وظایف خود می‌دانند و براحتی حکم صادر می کنند و به جای مردم و مسئولین تصمیم گیری یا گاها اقدام به تعیین تکلیف و صدور حکم می کنند.

فارغ از این خط و نشان ها و در این میان، ردپای برخی مسئولین نظارتی با فشار و جلسات شبانه با اعضاء شورای شهر برای انتخاب یک گزینه غیربومی سفارشی دیده می شود که این دخالت ها خلاف قانون و خارج از اختیارات یک مدیر در جایگاه نظارتی است.

حال انتظار جمعی از اصحاب رسانه، خبرنگاران و جوانان شهرستان از استاندار خوزستان و مدیرکل امور شهری استان خوزستان امروز حمایت از گزینه های بومی و حمایت از سرپرست فعلی شهرداری به عنوان فرزند مسجدسلیمان برای شهرداری است زیرا مسجدسلیمان دیگر توان آزمون و خطا گزینه های سفارشی و بی کیفیت را ندارد.

کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۳۱۹۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *