اخبار داغ

افتتاح ۲ ایستگاه مترو تا پایان سال

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل افق تهران، بنا براعلام روابط عمومی شرکت مترو، مهندس مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران در این رابطه گفت: ایستگاه شهدای هفده شهریور که در تقاطع بلوار قیام و خیابان ۱۷ شهریور واقع شده، چهارمین ایستگاهی است که در دوره کنونی مدیریت شهری افتتاح می‌شود. این […]

اشتراک گذاری
18 خرداد 1401
137 بازدید
کد مطلب : 146429

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل افق تهران، بنا براعلام روابط عمومی شرکت مترو، مهندس مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران در این رابطه گفت: ایستگاه شهدای هفده شهریور که در تقاطع بلوار قیام و خیابان ۱۷ شهریور واقع شده، چهارمین ایستگاهی است که در دوره کنونی مدیریت شهری افتتاح می‌شود. این ایستگاه در منطقه ۱۲ قرار داشته و ایستگاهی تبادلی با خط۶ به شمار می آید. کار ساخت ایستگاه از سال ۱۳۹۴ آغاز شده و حالا موعد بهره برداری از آن فرا رسیده است.

مهندس درستی در ادامه افزود: افتتاح ایستگاه شهدای هفده شهریور و جمع‌آوری کارگاه عملیات عمرانی آن، به معنای آزادسازی بخش باقی مانده از بلوار قیام پس از حدود ۹ سال انتظار مردم محلی است و این بلوار در شکل جدید خود که به امکانات ویژه ای مجهز شده است، به طور کامل بازسازی و بازگشایی می شود.

مدیر عامل شرکت مترو تهران با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری ۲ ایستگاه میدان کتاب و شهید دادمان در خط ۷ افتتاح خواهد شد ، معماری خاص ایستگاه شهدای هفده شهریور را وجه تمایز آن با دیگر ایستگاه‌های خط مذکور توصیف و اظهار امیدواری کرد مردم صبور پایتخت، این هدیه مدیریت شهری را پس از سالها انتظار پذیرا باشند.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۳۱۸۰۰۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *