اخبار داغ

راز قتل خانم دکتر در کلینیک زیبایی | جوان پولدار و تحصیلکرده صافکار و بی‌سواد از آب درآمد!

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از عصر جهان، ساعت ۱۵:۳۵ پنجشنبه ۱۲ خرداد، مأموران کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد در تماس با بازپرس میثم حسین‌پور از کشف جسد یک زن و مرد در یک کلینیک زیبایی خبر دادند. به‌ دنبال این گزارش، بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه که […]

اشتراک گذاری
17 خرداد 1401
183 بازدید
کد مطلب : 146394

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از عصر جهان، ساعت ۱۵:۳۵ پنجشنبه ۱۲ خرداد، مأموران کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد در تماس با بازپرس میثم حسین‌پور از کشف جسد یک زن و مرد در یک کلینیک زیبایی خبر دادند.

به‌ دنبال این گزارش، بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه که طبقه دوم یک کلینیک حوالی میدان ونک بود، شدند. با ورود به مطب پوست و زیبایی، جسد خونین زنی ۴۵ ساله روی زمین افتاده بود و چند قدم آن طرف‌تر جسد مرد جوانی قرار داشت.

معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی نشان می‌داد که ابتدا زن جوان که پزشک متخصص زیبایی بود، با شلیک ۳ گلوله به قتل رسیده و لحظاتی بعد، عامل جنایت که جسدش در چند قدمی جسد خانم دکتر قرار داشت، با شلیک گلوله به سرش خودکشی کرده است.

در تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول چند سال قبل به خاطر اختلاف خانوادگی از همسر اولش جدا شده و ۲ فرزند داشته است اما حدود یک سال قبل در میهمانی با قاتل آشنا شده و بعد از مدتی این آشنایی به ازدواج موقت ختم شده بود.

عامل جنایت به نام حمید به خانم دکتر گفته بود که مردی ثروتمند است و شغل و درآمد مناسبی دارد اما در ادامه خانم دکتر پی می‌برد که حمید به او دروغ گفته و نه‌تنها تحصیلکرده و پولدار نیست بلکه در یک صافکاری کارگر بوده و بعد از آن نیز بیکار شده و مدتی قبل از شهرستان به تهران آمده است.

زمانی که خانم دکتر متوجه شد تمام حرف‌های حمید دروغ بوده و او را فریب داده است ارتباطش را با او قطع کرد اما از همان زمان تهدیدها و مزاحمت‌های مرد جوان شروع شد.

طبق اظهارات دوستان و آشنایان، حمید چند بار نیز با قمه به مقابل مطب خانم دکتر رفته اما با حضور پلیس از محل متواری شده بود. حتی یک بار هم تهدید کرده بود که ابتدا تو را می‌کشم و بعد خودم را می‌کشم.

تا اینکه روز حادثه پس از تهیه سلاح، به مطب خانم دکتر رفت و وقتی خانم دکتر با منشی‌اش در مطب تنها بود مرد جوان وارد شده و اسلحه را از جیبش بیرون آورده و ۳ گلوله به خانم دکتر شلیک کرد و سپس با شلیک به سرش به زندگی خودش نیز پایان داد.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۳۱۷۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *