اخبار داغ

۴ کشته و زخمی بر اثر واژگونی دو خودرو در قلعه تل باغملک

رئیس شبکه بهداشت شهرستان باغ‌ملک بیان کرد: در فاصله کمتر از یک ساعت دو خودرو در حوزه شهر قلعه تل واژگون شدند که یک کشته و سه زخمی بر جای گذاشتند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، کرامت جاویدان زاده ضمن تایید خبر هر دو حادثه اظهار داشت: متأسفانه در فاصله کمتر از یک ساعت […]

اشتراک گذاری
13 خرداد 1401
120 بازدید
کد مطلب : 146289

رئیس شبکه بهداشت شهرستان باغ‌ملک بیان کرد: در فاصله کمتر از یک ساعت دو خودرو در حوزه شهر قلعه تل واژگون شدند که یک کشته و سه زخمی بر جای گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، کرامت جاویدان زاده ضمن تایید خبر هر دو حادثه اظهار داشت: متأسفانه در فاصله کمتر از یک ساعت خبر دو واژگونی به مرکز فوریت‌های شهرستان باغ‌ملک اطلاع داده شد که بلافاصله نیروها به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در حادثه اول که ساعت ۶:۳۰ دقیقه بامداد و در مسیر قلعه تل به سمت ایذه رخ داد، ورود یک روباه به داخل چرخ‌های یک دستگاه پژو ۲۰۷ عامل واژگونی بود که یکی از سه سرنشین این خودرو مصدوم و به بیمارستان شهید طباطبایی انتقال داده شد.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان باغ‌ملک ادامه داد: در حادثه دوم که راس ساعت ۷:۱۲ دقیقه صبح در مسیر قلعه تل به باغ‌ملک و در حدفاصل «کِفت بادام بند» اتفاق افتاد؛ خروج یک دستگاه سمند با سه سرنشین از مسیر اصلی خود و ورود به لاین روبه‌رو منجر به فوت یک نفر و زخمی شدن دو سرنشین دیگر شد.

جاویدان زاده در پایان گفت: طی این حادثه راننده به دلیل شدت جراحات و با توجه به تمامی تلاش‌های صورت گرفته متأسفانه جان خود را از دست داد.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۳۶۰۳۱۲۳۰۰۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *