اخبار داغ

حمایت عجیب شهردار اصفهانی و شورای شهر اهواز از مقصرین حادثه متروپل! آیا حامی فساد هستید؟

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری خبراملاک، شورای شهر اهواز که با شعار فسادستیزی بر سر کار آمدند، در هفته های گذشته اقدام به انتصاب شیرازی، شهردار سابق آبادان در اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی کردند. از قضا پس از سقوط ساختمان متروپل، این مدیر شهرداری اهواز به […]

اشتراک گذاری
13 خرداد 1401
129 بازدید
کد مطلب : 146282

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری خبراملاک، شورای شهر اهواز که با شعار فسادستیزی بر سر کار آمدند، در هفته های گذشته اقدام به انتصاب شیرازی، شهردار سابق آبادان در اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی کردند.

از قضا پس از سقوط ساختمان متروپل، این مدیر شهرداری اهواز به دلیل اتهامات وارده در ارتباط با عبدالباقی مالک متروپل بازداشت شد.

حالا شورای شهر اهواز مانده و مدیر بازداشت شده اش، نه او را عزل می کند و نه در این مورد حرفی به میان می آورد.

قسمت بد این ماجرا آن جاست که شیرازی مسئولیت جلب سرمایه گذار برای شهرداری اهواز را بر عهده داشته است، حالا فرض کنید عبدالباقی بواسطه ارتباطات احتمالی با شیرازی قرار بود در اهواز سرمایه گذاری کند، چه شود؟

سکوت شورای شهر اهواز پیرامون اتفاقات اخیر که موجی از نگرانی در شهروندان ایجاد کرده، این سوال را مطرح می‌کند که آیا شورای شهر اهواز و شهردار اصفهانی اش حامی فساد است؟

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۳۱۳۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *