اخبار داغ

کتاب خانواده و سواد فضای مجازی نوشته روح اله پورطالب مجوز انتشار گرفت

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، پنجمین اثر از نویسنده جوان روح اله پورطالب به نام (خانواده و سواد فضای مجازی) توسط انتشارات صنایع نرم وابسته به اندیشکده روابط بین الملل مجوز انتشار خود را از وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی دریافت نمود. کتاب خانواده و سواد فضای مجازی در خصوص سواد رسانه ای در خانواده […]

اشتراک گذاری
12 خرداد 1401
112 بازدید
کد مطلب : 146261

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، پنجمین اثر از نویسنده جوان روح اله پورطالب به نام (خانواده و سواد فضای مجازی) توسط انتشارات صنایع نرم وابسته به اندیشکده روابط بین الملل مجوز انتشار خود را از وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی دریافت نمود.

کتاب خانواده و سواد فضای مجازی در خصوص سواد رسانه ای در خانواده ها و استفاده صحیح از اینترنت و فضای مجازی نوشته شده است.

پورطالب در خصوص محتویات این کتاب گفت: به نظر می رسد، این روزها خانواده ها نیاز مبرم به یک کتاب خلاصه در خصوص آموزش سواد رسانه ای و سواد فضای مجازی دارند؛ از این رو در این نوشتار سعی کرده ایم مطالب متنوعی در خصوص چیستی سواد فضای مجازی، سواد رسانه‌ای و خانواده، انواع کاربران شبکه‌های اجتماعی را به رشته تحریر در آوریم.

وی گفت: در بخش های دیگری از این کتاب به مدیریت زمان در فضای مجازی، ویژگی‌ها و آسیب‌های فضای مجازی، اعتیاد به فضای مجازی، ترویج سبک زندگی غربی در فضای مجازی، بازی‌های رایانه‌ای، حفظ امنیت و حریم خصوصی کودکان در شبکه‌های اجتماعی، سرقت در فضای مجازی و شایعه در فضای مجازی خواهیم پرداخت.

این نویسنده در ادامه بیان داشت: در بخش های دیگری از این کتاب در خصوص صداقت رسانه‌ای، فضای مجازی و توسعه سلامت، کارآفرینی و تجارت در فضای مجازی، مدیریت حریم خصوصی تلفن، کتابخوانی و فضای مجازی، مدیریت حریم خصوصی در فضای مجازی، فنون اقناع در فضای مجازی، مزایای شبکه‌های اجتماعی، پیامدهای منفی شبکه‌های اجتماعی، تکنیک‌های مهم در متقاعد سازی مخاطب را بیان کرده ایم.

پورطالب در پایان گفت: این کتاب آماده چاپ است و در طول ماه آینده به چاپ خواهد رسید و در بازار نشر قرار خواهد گرفت.

کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۳۰۱۲۰۰۳۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *