اخبار داغ

برگزارکنندگان جشنواره نوروزی ۱۴۰۱ شهرداری لاهیجان توسط فرماندار مورد تجلیل قرار گرفتند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از گیل فام، در این مراسم رضا زنده دل شهردار لاهیجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و تسلیت حادثه آبادان گفت: همکاران ما در شهرداری در ایام تعطیلات نوروز که خیلی از افراد در مسافرت و تفریحات به سر می‌بردند، این دوستان […]

اشتراک گذاری
11 خرداد 1401
54 بازدید
کد مطلب : 146238

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از گیل فام، در این مراسم رضا زنده دل شهردار لاهیجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و تسلیت حادثه آبادان گفت: همکاران ما در شهرداری در ایام تعطیلات نوروز که خیلی از افراد در مسافرت و تفریحات به سر می‌بردند، این دوستان پای کار بوده و توانستند خدمات ارزنده ای به هموطنان و همشهریان عزیز ارائه کنند.

وی اضافه کرد: امیدوارم با کمک و حمایت فرماندار محترم بتوانیم این گونه جشنواره ها را در ایام تابستان و مناسبت های مختلف برگزار کنیم.

زنده‌دل افزود: همکاران ما همیشه پای کار بوده و کسانی هستند که حرفه ای بوده و چندین سال در این زمینه کار کرده و کارشان را بلد هستند و در ایام نوروز هم در مدت کمی با برنامه‌ریزی خوب باعث رضایت همگان شدند.

فرهاد براتی فرماندار لاهیجان هم در این مراسم با تسلیت فرا رسیدن ایام ارتحال امام راحل و حادثه آبادان و تبریک آغاز دهه کرامت گفت:شهرداری لاهیجان در اکثر حوزه‌های فرهنگی اجتماعی و عمران پیشرو بوده و مدیریت اصلی برنامه های شهرستان بر دوش شهرداران می باشد.

وی افزود: از تلاش‌های رضا زنده دل شهردار لاهیجان که همواره پای کار بوده و از زمان حضور مدیریت مناسبی در همه زمینه ها توسط ایشان انجام شده قدردانی می‌کنم.

فرماندار لاهیجان با قدردانی از همه افرادی که در ایام نوروز پایه کار بودند، اظهار کرد: در دو سال گذشته به دلیل کرونا شرایط خاصی به وجود آمده بود و امسال با توجه به فروکش کردن کرونا حجم زیادی از مسافران وارد شهر شدند.

وی گفت: کاری که در جشنواره نوروزی انجام شد جای تجلیل دارد و این جشنواره فراتر از ظرفیت ها و انتظارها و در استان بی نظیر بود.

براتی با بیان اینکه مسافران و شهروندان از برنامه ها استفاده کرده و کوچکترین مشکلی ایجاد نشد، افزود: همه عزیزان با برنامه ها، مدیریت خاص خودشان را نشان دادند و این جشنواره بازتابی استانی و فرااستانی داشت.

وی با قدردانی از شهردار لاهیجان برای حرکت های فرهنگی و برگزاری جشنواره های نوروزی،برنامه های ماه مبارک رمضان و انس با قرآن، افزود:امیدوارم در تابستان سال جاری هم شاهد برنامه‌های فرهنگی درسطح شهر توسط شهرداری باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جراحی اقتصادی دولت اشاره کرد و گفت: جراحی اقتصادی بسیار دقیقی با حذف ارز ترجیحی و یارانه ها انجام شده و می طلبد که همه دستگاههای خدمات رسان در این زمینه آگاه بوده و اجرای طرح را برای مردم تبیین کنند.

وی گفت: مسئولان قبلی حاکم در کشور دنبال این جراحی اقتصادی بودند ولی چون تصور می شد تبعات خاص مردمی داشته باشد پای کار نیامدند، اما در دولت آقای رئیسی با قدرت و اینکه خردمندانه عدالت بر سر سفره ها آورده شود این اتفاق افتاد.

وی افزود: در آینده برخی مشکلات این جراحی رفع خواهد شد و با نظارت مستمر، خیر و برکت آن به مردم خواهد رسید.

در پایان این مراسم فرهاد براتی فرماندار لاهیجان با اهدای لوح تقدیر از برگزاری کنندگان جشنواره نوروزی شهرداری لاهیجان قدردانی کرد.

د خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۳۰۱۱۰۰۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *