اخبار داغ

عنکبوت مقدس هجوم به امری غیرسیاسی که حتی برای غیرمسلمانان مقدس است

موج رسانه‌ای جریان استکبار در طول همه سال‌های پس از انقلاب، دشمنی جریانی خویش را بروز داده‌اند اما هجوم به امری غیرسیاسی که حتی برای غیرمسلمانان نیز مقدس است گامی جدید در نمایش دشمنی آشکار است. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ترشیزخوان، بیانیه سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در محکومیت […]

اشتراک گذاری
10 خرداد 1401
162 بازدید
کد مطلب : 146218

موج رسانه‌ای جریان استکبار در طول همه سال‌های پس از انقلاب، دشمنی جریانی خویش را بروز داده‌اند اما هجوم به امری غیرسیاسی که حتی برای غیرمسلمانان نیز مقدس است گامی جدید در نمایش دشمنی آشکار است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ترشیزخوان، بیانیه سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در محکومیت توهین به ساحت نورانی حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه السلام در فیلم عنکبوت مقدس؛

جریان ساخت‌یافته شر و پلیدی در حالی به یکی از مقدس‌ترین ارزش‌های اسلامی و شیعی حمله کرده است که هیچ انسان آزاده و آزاداندیشی توهین و هتک حرمت مقدسات را بر نمی‌تابد.

رسانه‌ای که باید بازتاب دهنده حقایق باشد چنان کژتاب می‌شود که نه تنها حقیقت را وارونه نشان می‌دهد بلکه آن را هدف قرار داده و آماج شنیع‌ترین و منزجرکننده‌ترین تهمت‌ها قرار می‌دهد.

رسانه‌های جهانی و جریان حاکم رسانه‌ای در طول همه سال‌های پس از انقلاب دشمنی جریانی خویش را بروز داده‌اند اما هجوم به امری غیرسیاسی که حتی برای غیرمسلمانان نیز مقدس است گامی جدید در نمایش دشمنی آشکار است.

فیلم موهن «عنکبوت مقدس» که اباحه‌گری و کین‌توزی را از نام خویش آغاز کرده است، اوج فضاحت و رسوایی موج رسانه‌ای جریان استکبار است.

سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی این اقدام دشمنان فرهنگ شیعی که نام هنرمند را یدک می‌کشند و البته مدیران و مسئولان جشنواره فیلم کن که همه اعتبار و اصول خویش را فدای عقده‌های فروخورده سیاسی‌شان کرده‌اند محکوم می‌کند.

بدون تردید مردم اگاه ایران اسلامی هرگز مقهور این اقدامات بزدلانه نخواهند شد. هر چند از جریان رسانه‌ای معاند انتظاری بیش از این وجود ندارد اما بر کنشگران رسانه‌ای مشهد مقدس واجب است تا بیش از سایر همکاران رسانه‌ای خویش در بازتاب صحیح حقیقت بکوشند تا نور حقیقت برای همه جلوه‌گر شود.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۳۰۱۰۰۰۵۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *