اخبار داغ

اولین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرخه معرفی شد

اولین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تازه تأسیس کرخه پیش از ظهر سه شنبه دهم خردادماه،با حضور معاون قضایی دادگستری خوزستان و جمعی از مسئولان و مدیران این شهرستان معرفی شد به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، ناصر حجاریان در این مراسم اظهار داشت: خدمت‌رسانی مطلوب به مردم از اولویت های دستگاه قضایی است.وی با تاکید […]

اشتراک گذاری
10 خرداد 1401
61 بازدید
کد مطلب : 146205

اولین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تازه تأسیس کرخه پیش از ظهر سه شنبه دهم خردادماه،با حضور معاون قضایی دادگستری خوزستان و جمعی از مسئولان و مدیران این شهرستان معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، ناصر حجاریان در این مراسم اظهار داشت: خدمت‌رسانی مطلوب به مردم از اولویت های دستگاه قضایی است.
وی با تاکید بر ضرورت حفظ امنیت در این شهرستان، از دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان خواست تا با اولویت‌بندی جرائم، در راستای برقراری نظم و امنیت این شهرستان گام های موثری بردارد.
وی همچنین بر تسریع در رسیدگی‌ها و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: با تغییر بخش شاوور به شهرستان کرخه، ضروری است که خدمات نیز به صورت گسترده تری به این شهرستان ارائه شود که در همین راستا شاهد توسعه خدمات قضایی نیز هستیم.
در این مراسم «امین ملکشاهی» به عنوان اولین دادستان شهرستان تازه تأسیس کرخه معرفی و دادسرای این شهرستان نیز در کنار ساختمان دادگستری شهرستان کرخه، راه‌اندازی شد.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۳۰۱۰۰۲۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *