اخبار داغ

دیدار نماینده مردم بهبهان و آغاجاری با ریاست سازمان امور مالیاتی کشور

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری با دکتر منظور ریاست سازمان امور مالیاتی کشور دیداری به عمل آوردند. محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری عنوان نمودند: در این دیدار مشکلات و مسائل مربوط به حوزه انتخابیه مطرح گردید و در پایان مهمترین عناوین به شرح […]

اشتراک گذاری
09 خرداد 1401
164 بازدید
کد مطلب : 146194

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری با دکتر منظور ریاست سازمان امور مالیاتی کشور دیداری به عمل آوردند.

محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری عنوان نمودند: در این دیدار مشکلات و مسائل مربوط به حوزه انتخابیه مطرح گردید و در پایان مهمترین عناوین به شرح ذیل مصوب گردید:

۱. پیگیری جهت اخذ سهم آلایندگی چاه های نفتی حوزه انتخابیه از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران که مقرر گردید نسبت به تعیین و پرداخت سهم آلایندگی مناطق مربوطه اقدام لازم بعمل آید . پیرو همین جلسه رییس اداره مالیاتی شهرستان بهبهان و شهرداران شهرهای بهبهان، سردشت و منصوریه با مدیر کل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار نمودند.

۲. پیرو جلسات قبلی در مورد ارتقاء اداره مالیاتی شهرستان بهبهان به معاونت و تأمین و تخصیص اعتبار لازم جهت احداث ساختمان جدید اداره باتوجه به اینکه زمین لازم به این امر اختصاص و در سال ۱۳۹۹ توسط ریاست وقت سازمان کلنگ زنی گردید پیگیریهای لازم انجام شد . ارتقاء اداره به معاونت مورد موافقت سازمان قرار گرفته که نیاز به موافقت نهایی سازمان امور اداری و استخدامی می‌باشد که دستورات و پیگیری‌های لازم در حال انجام می باشد. در مورد تأمین و تخصیص بودجه جهت احداث ساختمان جدید اداره هم با دستور رییس محترم سازمان در بودجه سنواتی سال جاری قرار گرفت.

۳. کمک به شهرداری های حوزه انتخابیه از محل ارزش افزوده که مقرر گردید با هماهنگی با وزارت کشور و سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های کشور و امور مالیاتی استان کمک هایی در زمینه به شهرداری‌ها صورت پذیرد.

کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۳۰۹۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *