اخبار داغ

فرمانده سپاه آبادان: تا آخرین لحظه برای مدیریت صحنه در کنار مردم آبادان هستیم

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: سپاه و بسیج برای همکاری با نیروهای امدادی و مدیریت صحنه تا آخرین لحظه کنار مردم آبادان هستند.سرهنگ شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابادان درخصوص اخرین اقدامات سپاه در حادثه ریزش ساختمان متروپل اظهار داشت: با شنیدن خبر حادثه ریزش ساختمان متروپل در […]

اشتراک گذاری
03 خرداد 1401
156 بازدید
کد مطلب : 145976

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: سپاه و بسیج برای همکاری با نیروهای امدادی و مدیریت صحنه تا آخرین لحظه کنار مردم آبادان هستند.
سرهنگ شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابادان درخصوص اخرین اقدامات سپاه در حادثه ریزش ساختمان متروپل اظهار داشت: با شنیدن خبر حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان بلافاصله نیروهای بسیج و کارکنان سپاه گردان بیت‌المقدس به محل حادثه اعزام شدند. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان بیان کرد: ما در کنار نیروی انتظامی نسبت به تامین امنیت اقدام کردیم و همچنین در بحث آواربرداری و کمک‌رسانی و امداد نجات مصدومان حادثه نیروهای بسیج و سپاه وارد عمل شدند. 
وی در ادامه گفت: در بحث تأمین ماشین آلات سنگین و نیروهای تخصصی اعم از برشکار و جوشکار سپاه کمک‌های شایانی کرده است. 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در پایان بیان داشت: تلاشمان را دوچندان خواهیم کرد تا آخرین لحظه‌ آواربرداری و امدادرسانی در کنار نیروهای امدادی و خدماتی خواهیم ماند تا کمکی کرده باشیم به تسریع این ماموریت مردمی و خدا پسندانه.

د خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۳۰۳۰۰۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *