اخبار داغ

امکانات سپاه خوزستان برای حادثه آبادان به کار گرفته می‌شود

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت:امکانات و تجهیزات لجستیکی سپاه که مورد نیاز برای کمک به حادثه ریزش ساختمان ۱۱ طبقه و خارج کردن سریع مصدومان از زیر آوار است به کار گرفته می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سردار سرلشکر حسین سلامی دوشنبه در حاشیه سومین اجلاسیه “مجمع جهادگران کشور” در اردوگاه […]

اشتراک گذاری
03 خرداد 1401
85 بازدید
کد مطلب : 145957

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت:امکانات و تجهیزات لجستیکی سپاه که مورد نیاز برای کمک به حادثه ریزش ساختمان ۱۱ طبقه و خارج کردن سریع مصدومان از زیر آوار است به کار گرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سردار سرلشکر حسین سلامی دوشنبه در حاشیه سومین اجلاسیه “مجمع جهادگران کشور” در اردوگاه شهید باکری خرمشهر در جمع خبرنگاران افزود:همه امکانات سپاه متعلق به مردم است و برای کمک به آوار برداری در اختیار سپاه آبادان قرار می گیرد.

وی ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه و دعا برای شفای مصدومیان افزود:همه مردم و مسوولان در صحنه حادثه و مشغول خدمت هستند و هر کمک و خدمتی نیاز باشد سپاه نیز آماده کمک است.

تاکنون امیر لفطوی، مهدی اسماعیلی، مهدی کشکی، علی نیک پور قنواتی و یک فردی که هویت وی مشخص نیست در این حادثه دلخراش جان خود را از دست داده اند.

همچنین تا به این لحظه ۲۸ مصدوم در بیمارستان‌های منطقه بستری هستند.

بخش‌هایی از ساختمان در دست ساخت ۱۱ طبقه اداری – تجاری متروپل در آبادان ظهر امروز (دوشنبه) ریزش کرد.

کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۳۰۳۰۰۲۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *