اخبار داغ

امروز اصول گرا و اصلاح طلب نداریم بلکه انقلابی و غرب گرا داریم

حجت‌الاسلام عابدی با بیان اینکه امروز اصول گرا و اصلاح طلب نداریم بلکه انقلابی و غرب گرا داریم گفت: اگر مقاومت باشد پیروزی قطعی است؛ ایران امروز ایران دیروز نیست و دشمنان ما قدرت منطق را نمی فهمند اما منطق قدرت را می‌فهمند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ترشیز خوان، […]

اشتراک گذاری
03 خرداد 1401
143 بازدید
کد مطلب : 146026

حجت‌الاسلام عابدی با بیان اینکه امروز اصول گرا و اصلاح طلب نداریم بلکه انقلابی و غرب گرا داریم گفت: اگر مقاومت باشد پیروزی قطعی است؛ ایران امروز ایران دیروز نیست و دشمنان ما قدرت منطق را نمی فهمند اما منطق قدرت را می‌فهمند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ترشیز خوان، صبح امروز همزمان با سراسر کشور مراسم صبحگاه مشترک با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه کاشمر و دیگر مسئولین شهرستان در محل سپاه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام مهدی عابدی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد گفت: توکل به خدا همراه با مقاومت و ایستادگی همیشه جواب داده است اما متأسفانه بعضی کدخدا را می بینند اما خدا را نمی بینند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر مشهد افزود: پیام آزاد سازی خرمشهر این است که ضمن تدبیر و برنامه ریزی همه چیز را به خدا گره بزنید چرا که اعتماد به خدا هیچ منافاتی با برنامه ریزی ندارد.

وی بیان داشت: اگر مقاومت باشد پیروزی قطعی است؛ امروز اصول گرا و اصلاح طلب نداریم بلکه انقلابی و غرب گرا داریم.

حجت الاسلام عابدی با بیان اینکه ما اهل مذاکره هستیم اما پشت مذاکره باید قدرت باشد تأکید کرد: وصیت نامه سردار سلیمانی را مکرر بخوانید که شهید عزیزمان بارها تأکید کردند از رهبری مظلوم حمایت کنید.

وی ادامه داد:  کسی که برای خدا به میدان آمده با مردم صادق است و این کشور برای نجات راهی جز ایستادن در خط ولایت را ندارد مخصوصا که جمهوری اسلامی ایران  زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر مشهد گفت: ایران امروز قدرتمند است؛ ما وعده حضرت امام  (ره) را باور داریم که فرمودند: ما این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش خواهیم رساند.

وی یادآور شد: ایران امروز ایران دیروز نیست و دشمنان ما قدرت منطق را نمی فهمند اما منطق قدرت را می‌فهمند.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۳۰۳۰۱۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *