اخبار داغ

کشف احتکار ۵۰۰۰ تن برنج و شلتوک توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، با رصد اطلاعاتی پاسداران گمنان امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه خوزستان، ۴ نفر از اخلالگران در بازار برنج که انحصار تأمین برنج استان ایلام ،فارس ،اصفهان و خوزستان را داشتند و باعث افزایش قیمت آن شدند، شناسایی و انبارهای آنان پلمپ و پرونده به مراجع قضایی ارسال گردید. باتوجه […]

اشتراک گذاری
01 خرداد 1401
93 بازدید
کد مطلب : 145806

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، با رصد اطلاعاتی پاسداران گمنان امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه خوزستان، ۴ نفر از اخلالگران در بازار برنج که انحصار تأمین برنج استان ایلام ،فارس ،اصفهان و خوزستان را داشتند و باعث افزایش قیمت آن شدند، شناسایی و انبارهای آنان پلمپ و پرونده به مراجع قضایی ارسال گردید.

باتوجه به حذف ارز ترجیحی و مردمی شدن یارانه ها در روزهای اخیر، شاهد افزایش قیمت برنج بصورت غیر منطقی از هرکیلو ۴۰ هزار تومان به ۶۵ هزار تومان بوده ایم.
حال ماجرا از چه قرار است؟
طی رصدهای اطلاعاتی صورت گرفته توسط پاسداران گمنام در سازمان اطلاعات سپاه حضرت ولیعصر عج ۴ کارخانه برنج کوبی به میزان ۵ هزار تن شلتوک و برنج باهدف گران‌فروشی و سودجویی احتکار نموده بودند، شناسایی گردیده که این کارخانه ها از ماه‌های قبل با خرید شلتوک به صورت عمده از کشاورزان استان در فصل برداشت و احتکار آن در انبارهای خود بازار برنج چند استان از جمله خوزستان، اصفهان، فارس و ایلام را بصورت انحصاری در اختیار خود گرفته بودند و در چندماه اخیر هیچگونه فعالیت کاری و تولیدی نداشتند و باعث اخلال در بازار و افزایش نامتعارف برنج شدند.
که در همین راستا با هماهنگی مرجع قضایی و همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، اخلالگران مذکور زیر صربه عملیاتی و اطلاعاتی قرار گرفتند و انبارهای آنها نیز پلمپ و پرونده متهمین به مرجع قضایی ارسال گردید.
سازمان اطلاعات سپاه با همه کسانی که با احتکار کالاهای اساسی قصد برهم زدن امنیت و آرامش مردم را دارند برابر قانون با قاطعیت برخورد خواهد کرد.
از تمام هم میهنان عزیز درخواست می شود هرگونه اخبار در خصوص مفاسد اقتصادی را با تماس با ۱۱۴ ستادخبری سازمان اطلاعات سپاه در میان بگذارند.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۳۰۱۰۰۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *