اخبار داغ

بازدید مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به همراه کارگروه های تخصصی این شرکت، از بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بازدید کرد. حمید کاویان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، ایده هایی که از سوی […]

اشتراک گذاری
25 اردیبهشت 1401
202 بازدید
کد مطلب : 145532

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به همراه کارگروه های تخصصی این شرکت، از بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بازدید کرد.

حمید کاویان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، ایده هایی که از سوی شرکت های دانش بنیان ارائه شد را جذاب و دستاوردهای سازندگانی که با همکاری صنعت نفت، کالا و تجهیزات مورد نیاز این صنعت را بومی سازی کرده اند، مثال زدنی دانست.

وی تحقق اهداف تولید شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون را نتیجه تکیه بر عزم سرمایه های انسانی و تعامل سازنده صنعت با شرکت های دانش بنیان برشمرد و حضور بیش از ۱۲۰۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه را نشانه وجود ظرفیت های بی شمار صنعت نفت برای ایجاد زمینه فعالیت های مطالعاتی، پژوهشی و عملیاتی دانست و افزود: آمادگی برای بررسی ایده های نوین مطالعاتی و تحقیقاتی در خصوص هر طرحی که تولید پایدار را تداوم بخشد، وجود دارد.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۲۲۵۰۰۶۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *