اخبار داغ

اردوهای جهادی، تمثیل همدلی و همراهی

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد اظهار داشت: با همراهی و هم افزایی گروه های جهادی و دستگاه های اجرایی شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان هرات بودیم. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری طلوع یزد، سردار حسین زارع کمالی در حاشیه بازدید از فعالیت گروه های جهادی مستقر در ناطق محروم […]

اشتراک گذاری
25 اردیبهشت 1401
85 بازدید
کد مطلب : 145575

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد اظهار داشت: با همراهی و هم افزایی گروه های جهادی و دستگاه های اجرایی شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان هرات بودیم.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری طلوع یزد، سردار حسین زارع کمالی در حاشیه بازدید از فعالیت گروه های جهادی مستقر در ناطق محروم خاتم و مروست عنوان کرد: بزرگترین رزمایش سراسری خدمت رسانی و محرومیت زدایی با عنوان «جهادگران فاطمی» به همت گروه های جهادی بسیج با آغاز قرن جدید در استان یزد با مشارکت ۱۲۰۰ جهادگر بسیجی در نقاط محروم استاندر حال برگزاری است.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان بیان کرد: بیش از ۱۴۰۰ گروه جهادی در استان بودیم که از این تعداد ۳۷ گروه جهادی با حضور ۲۵۰ جهادگر در شهرستان خاتم حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۴۰۰جهادگر در قالب ۴۰۰ گروه جهادی در سطح استان اظهار داشت: در این سه روز ۳۷ گروه جهادی در قالب ۲۵۰ جهادگر در شهرستان محروم خاتم حضور یافته اند و به خدمت رسانی می پردازند که باعث شده اتفاقات خوبی در سطح شهرستان شاهد باشیم که علت آن همراهی و هم افزایی گروه های جهادی و دستگاههای اجرایی شهرستان بوده است.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: این رزمایش شروع کاری برای کارهای به زمین مانده است زیرا مردم صبور ما در این شهرستان با کاستی هایی همراه هستند که باید برای رفع آنها تلاش کنیم.

وی افزود: مهمترین فعالیت های این گروه ها شامل مرمت و تعمیر ۲۹ باب منزل محرومان، شروع ساخت ۲۱ منزل تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، فعالیت ۵۰ پزشک متخصص در قالب ۱۰ گروه جهادی، ۳ گروه دامپزشکی در واکسیناسیون دام ها و ارائه خدمات دامپزشکی در شهرستان می باشد.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۲۲۵۰۱۱۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *