اخبار داغ

فرماندار اهواز:۸۰ تن مرغ منجمد در بازار اهواز توزیع شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، فرماندار شهرستان اهواز گفت: ۸۰تن مرغ منجمد برای عرضه به شهروندان با قیمت ۳۳ هزارتومان در بازار اهواز توزیع شد. مسعود فلاحی شامگاه پنجشنبه، با اشاره به تامین و توزیع ۸۰ تن مرغ منجمد در بازار این شهرستان افزود: روز شنبه ۲۴ اردیبهشت نیز مرغ منجمد به همین مقدار برای […]

اشتراک گذاری
23 اردیبهشت 1401
134 بازدید
کد مطلب : 145443

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، فرماندار شهرستان اهواز گفت: ۸۰تن مرغ منجمد برای عرضه به شهروندان با قیمت ۳۳ هزارتومان در بازار اهواز توزیع شد.

مسعود فلاحی شامگاه پنجشنبه، با اشاره به تامین و توزیع ۸۰ تن مرغ منجمد در بازار این شهرستان افزود: روز شنبه ۲۴ اردیبهشت نیز مرغ منجمد به همین مقدار برای عرضه به شهروندان در بازار اهواز توزیع می شود.

وی ادامه داد:مرغ کشتار روز نیز در حال توزیع به بازار است، ضمن اینکه کشتارگاه ها بدون تعطیلی امشب نیز در حال فعالیت هستند.

فرماندار اهواز گفت:مردم نگرانی از تامین مرغ، تخم مرغ و روغن نداشته باشند. این اقلام با سرعت در حال توزیع به بازار هستند.

برخورد قاطع با اصناف متخلف و اخلال گران در بازار اهواز

فرماندار اهواز از برخورد قاطع با اصناف گرانفروش، کم فروش و احتکارکنندگان کالاها خبر داد.

مسعود فلاحی در پایان گفت: اکیپ های گشت های مشترک تنظیم بازار به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند و با متخلفان با جدیت برخورد می کنند.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۲۲۳۰۰۱۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *