اخبار داغ

امکانات و نیروهای دستگاه ها برای رفع مشکل ترافیکی تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه اهواز بسیج شدند

فرماندار اهواز از بسیج امکانات و نیروهای ادارات و دستگاه های اجرایی برای رفع مشکل ترافیکی میدان دانشگاه شهید چمران اهواز تا روز شنبه ۲۴ اردیبهشت خبر دهد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، مسعود فلاحی در بازدید از طرح تقاطع میدان دانشگاه اهواز گفت: دستگاه های […]

اشتراک گذاری
23 اردیبهشت 1401
124 بازدید
کد مطلب : 145463

فرماندار اهواز از بسیج امکانات و نیروهای ادارات و دستگاه های اجرایی برای رفع مشکل ترافیکی میدان دانشگاه شهید چمران اهواز تا روز شنبه ۲۴ اردیبهشت خبر دهد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، مسعود فلاحی در بازدید از طرح تقاطع میدان دانشگاه اهواز گفت: دستگاه های اجرایی از جمله شرکت توزیع برق، شرکت های گاز و آب و فاضلاب،شهرداری و قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان پیمانکار طرح تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه شهید چمران اهواز روز پنجشنبه برای حضور در محل فراخوان شدند.

وی ادامه داد: پس از تشکیل جلسه فوری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در خصوص بررسی و رفع مشکلات جابجایی خط ۴ اینچ گاز در میدان دانشگاه و تنظیم صورتجلسه، مقرر شد؛ عملیات اجرایی برای رفع سد معبر مسیر کنار گذر به سمت منطقه گلستان تا روز شنبه اجرا تا تردد خودرها در این نقطه امکان پذیر شود.

فرماندار اهواز با بیان اینکه هم‌اکنون مسیر جایگزین برای تردد خودروها وجود دارد،افزود:مقرر شد؛ پیمانکار پایه های روشنایی نیز در اسرع وقت نسبت به جابجایی و راه اندازی برق مشترکین اقدام کند.

فلاحی در پایان گفت:پس از اجرای موارد فوق، شهرداری اهواز تا صبح روز شنبه نسبت به آسفالت برای بازگشایی مسیر اقدام می کند

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۲۲۳۰۰۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *