اخبار داغ

ما برای «نان، مسکن آزادی» انقلاب نکردیم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از افق تهران، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در نشست کشوری حزب نسل نو گفت: احزابی در کشور ما به معنای واقعی وجود ندارد و نتوانستند جایگاه اصلی خود را پیدا کنند و به تعداد انگشتان دست حزبی پیدا نمی‌شود که به معنای واقعی […]

اشتراک گذاری
22 اردیبهشت 1401
134 بازدید
کد مطلب : 145421

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از افق تهران، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در نشست کشوری حزب نسل نو گفت: احزابی در کشور ما به معنای واقعی وجود ندارد و نتوانستند جایگاه اصلی خود را پیدا کنند و به تعداد انگشتان دست حزبی پیدا نمی‌شود که به معنای واقعی حزب باشد. اینکه نسل نو مصمم و از بنا کار حزبی می کند کار درستی است.

وی افزود: احزاب باید ببینند برای تمدن اسلامی چه کار می‌توانند بکنند و با چه روشی می‌توانندبرای رسیدن به تمدن اسلامی ایفای نقش کند.

نیکزاد این سوال را پرسید که باید دید احزاب قدرت را برای چه می خواهند؟ امروز تک بعدی بودن احزاب در کشور مسئله شده است.

نایب رئیس مجلس ضمن تاکید بر اینکه اگر نسل نو بخواهد کماکان بر سر کار بماند باید خط مشی و اصولی داشته باشد.

او همچنین گفت هرچند این دولت آدم ها را جابجا نکرده است ولی از طرفی نیز نیروی انسانی وجود ندارد.

وی افزود: اگر فرهنگ درست شود و تربیت توحیدی باشد از درونش حاج قاسم سلیمانی ها بیرون می‌آید.

نیکزاد همچنین گفت: احزاب باید کار تخصصی و سازماندهی خود را انجام دهند و هر حزبی باید بتواند جهاد تبیین را در استان‌ها عملیاتی کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: می توان یک پایه‌ جدیدی گذاشت و کادرسازی انجام داد ولی موفقیت زمانی است که کسانی از حق مسلم خودشان بگذرند و خودشان را فدا کنند تا انقلاب و جمهوری اسلامی ایران به آرمان های الهی و انقلابی برگردد.

وی افزود: شبهه بر انقلاب و نظام زیاد شده است و بخش زیادی آن در حوزه اقتصاد است. ما برای «نان، مسکن آزادی» انقلاب نکرده ایم ولی از آرمان‌های انقلاب کمی فاصله ایجاد شده است و باید حزب برنامه سیاسی و فرهنگی و اقتصادی ارائه بدهد و بگوید می خواهم کشور را به فلان نقطه برسانم.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۲۲۲۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *