اخبار داغ

همایش بررسی چالش های آموزشی در گاز خوزستان برگزار شد

صالح آلبوغبیش رئیس آموزش شرکت گاز استان خوزستان از برگزاری همایش بررسی چالش های آموزشی، با حضور نادرقلی زری میدانی مدیر عامل گاز استان و اعضای هیات مدیره و برخی از اعضای هیات رئیسه در شرکت گاز خوزستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، […]

اشتراک گذاری
21 اردیبهشت 1401
172 بازدید
کد مطلب : 145385

صالح آلبوغبیش رئیس آموزش شرکت گاز استان خوزستان از برگزاری همایش بررسی چالش های آموزشی، با حضور نادرقلی زری میدانی مدیر عامل گاز استان و اعضای هیات مدیره و برخی از اعضای هیات رئیسه در شرکت گاز خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، صالح آلبوغبیش گفت: به مناسبت روز معلم و بزرگداشت علامه شهید مرتضی مطهری و همچنین تکریم مقام معلم همایشی با موضوع چالش های آموزش در صنعت نفت و گاز با دعوت از ۵۰ نفر از استاتید که سابقه همکاری با اداره آموزش در سال گذشته را داشتند در سالن کنفرانس شرکت گاز استان خوزستان برگزار شد.

وی با بیان مطلب فوق افزود: اهداف این همایش، تکریم از زحمات و خدمات اساتید این شرکت و بررسی چالش ها و فرصت های آموزشی و ضرورت انطباق با تغییرات تکنولوژیکی و محیطی و استفاده از متدهای نوین آموزشی است.

آلبوغبیش اظهار کرد: با توجه به ایجاد پلتفرم اخذ پیشنهاد و ایده، به مناسبت این همایش در سایت شرکت گاز استان خوزستان، مقرر گردید به سه ایده برتر و عملیاتی با انتخاب شورای آموزش جوایزی تعلق گیرد.

رئیس آموزش تصریح کرد: در پایان این مراسم هدایای نفیسی به اساتید این شرکت اهداء شد.


کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۲۲۱۰۰۴۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *